DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18352
|
Назва: | Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці |
Автори: | Прядко, Л. |
Ключові слова: | Сухомлинський В. О. інклюзивна освіта інклюзивна педагогіка школа дитина Нова українська школа дитина з особливими освітніми потребами оцінювання методи навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Справжня школа – це школа, у центрі якої знаходиться ДИТИНА. Яка
організована для ДИТИНИ і в ім’я ДИТИНИ. Всі зусилля педагогів новаторів і науковців
спрямовані на те, щоб удосконалити школу, створити комфортне середовище, і виховати
справжнього громадянина своєї країни. На сучасній мові це називається дитиноцентризм.
Якщо ми звернемося до історії світової педагогіки, то ми можемо відзначити, що кожен
педагог-новатор замислювався саме над цим. Якщо ми звернемося до педагогічної
спадщини української педагогіки, то перше почесне місце посяде вітчизняний педагоггуманіст Василь Сухомлинський.
Які б реформи не переживала наша освіта, він залишається завжди актуальним.
Вважаємо, що це пов’язано з тим, що всі свої зусилля Василь Сухомлинський спрямував
на благо дитини.
Сьогодення диктує потребу у вчителях-гуманістах, які будували б свої відносини
із учнями, батьками, колегами, керівництвом на засадах поваги, взаємодовіри,
співробітництва. Сучасні педагоги повинні бути готові вести своїх вихованців у доросле
майбутнє дорогою добра, справедливості. Саме це ми і спостерігаємо у закладі під
керівництвом В. Сухомлинського |
Опис: | Прядко Л. Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського
в інклюзивній педагогіці // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 154-156. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18352 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|