DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18352

Назва: Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці
Автори: Прядко, Л.
Ключові слова: Сухомлинський В. О.
інклюзивна освіта
інклюзивна педагогіка
школа
дитина
Нова українська школа
дитина з особливими освітніми потребами
оцінювання
методи навчання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Справжня школа – це школа, у центрі якої знаходиться ДИТИНА. Яка організована для ДИТИНИ і в ім’я ДИТИНИ. Всі зусилля педагогів новаторів і науковців спрямовані на те, щоб удосконалити школу, створити комфортне середовище, і виховати справжнього громадянина своєї країни. На сучасній мові це називається дитиноцентризм. Якщо ми звернемося до історії світової педагогіки, то ми можемо відзначити, що кожен педагог-новатор замислювався саме над цим. Якщо ми звернемося до педагогічної спадщини української педагогіки, то перше почесне місце посяде вітчизняний педагоггуманіст Василь Сухомлинський. Які б реформи не переживала наша освіта, він залишається завжди актуальним. Вважаємо, що це пов’язано з тим, що всі свої зусилля Василь Сухомлинський спрямував на благо дитини. Сьогодення диктує потребу у вчителях-гуманістах, які будували б свої відносини із учнями, батьками, колегами, керівництвом на засадах поваги, взаємодовіри, співробітництва. Сучасні педагоги повинні бути готові вести своїх вихованців у доросле майбутнє дорогою добра, справедливості. Саме це ми і спостерігаємо у закладі під керівництвом В. Сухомлинського
Опис: Прядко Л. Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіці // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 154-156.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18352
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf272,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок