DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16153
|
Назва: | Зміст підготовки майбутніх фахівців до формування комунікативної діяльності дітей з особливими освітніми потребами |
Автори: | Бойчук, Ю.Д. Казачінер, О.С. |
Ключові слова: | майбутні фахівці ХНПУ імені Г.С.Сковороди діти з особливими освітніми потребами інклюзія інклюзивна освіта комунікативні навички спілкування формування комунікативної діяльності Нова українська школа майбутній фахівець комунікативна діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито зміст програми навчальної дисципліни «Формування комунікативної діяльності дітей з
особливими освітніми потребами» в системі підготовки майбутніх фахівців спеціальності 016
«Спеціальна освіта» у ХНПУ імені Г.С.Сковороди.
Постановка проблеми в загальному вигляді та вказівка на її зв’язок із важливими науковими чи
практичними завданнями. Комунікативна діяльність – це одна з форм спілкування, яка у внутрішньому плані
розкрита через потреби, мотиви, мету, у зовнішньому – через комунікативні вміння і навички, які дозволяють
адекватно взаємодіяти дітям з оточуючими дорослими та однолітками. Проте більшість дітей з особливими
освітніми потребами мають проблеми зі спілкуванням та комунікацією. Це відбувається тому, що для успішного
спілкування дитина повинна відповісти іншим людям, коли до неї звертаються, а також самостійно ініціювати
спілкування. Хоча багато дітей з ООП здатні на це, якщо вони чогось бажають, вони, як правило, щоб показати
щось іншій людині чи встановити з нею соціальний контакт. У більшості дітей з ООП наявна затримка мовлення,
або вони уникають користуватися мовленням для спілкування. Тому дуже важливо використовувати інші методи
комунікації ще до появи мовлення, а використання мови відбуватиметься після цього. |
Опис: | Бойчук Ю. Д. Зміст підготовки майбутніх фахівців до формування
комунікативної діяльності дітей з особливими освітніми
потребами / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 14-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16153 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|