DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26924
|
Назва: | До питання про визначення показників творчої діяльності молодших школярів у художньо-естетичних проєктах |
Автори: | Біла, О.О. Табакар, Л.І. |
Ключові слова: | початкова освіта молодший школяр Нова українська школа творча діяльність учнів |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап інноватизації початкової освіти в Україні пов’язаний,
насамперед, із трансформацією типових освітніх програм для закладів загальної
середньої освіти. У таких програмах уперше представлено оновлену
характеристику результатів проєктної діяльності учнів у контексті послідовного
вивчення ними кластеру тем «мистецької галузі». Зокрема, для контингенту
учнів 1-2 класів Нової української школи рекомендовано для спільного
виконання кілька типів проєктів. |
Опис: | Біла О. О., Табакар Л. І. До питання про визначення показників творчої
діяльності молодших школярів у
художньо-естетичних проєктах // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 110-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26924 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|