DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23623
|
Назва: | Елементи іміджевого проекту в моделі здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти |
Автори: | Гомля, Л.М. Школяр, С.П. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальне середовищ заклад вищої освіти Нова українська школа Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційноцифрового середовища закладу вищої освіти підготовка фахівця |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Моделювання та саме поняття освітнього здоров’язбережувального
середовища розглядається вченими через призму різних проблем. За Н.
Риловою здоров'язбережувальне середовище освітніх установ визначається як
сукупність управлінських, організаційних, навчальних і оздоровчих умов,
спрямованих на формування, зміцнення і збереження соціального, фізичного,
психічного здоров'я учасників освітнього процесу шляхом використання
психолого-педагогічних і медико-фізіологічних засобів. В. Попова (2021)
комплексно розглядає сприятливе здоров’язбережувальне освітнє середовище в
умовах Нової української школи. |
Опис: | Гомля Л. М., Школяр С. П. Елементи іміджевого проекту в моделі
здоров’язбережувального середовища закладу вищої
освіти // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 67-74. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23623 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|