DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23623

Назва: Елементи іміджевого проекту в моделі здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти
Автори: Гомля, Л.М.
Школяр, С.П.
Ключові слова: здоров’язбережувальне середовищ
заклад вищої освіти
Нова українська школа
Концептуальна модель здоров’язбережувального інформаційноцифрового середовища закладу вищої освіти
підготовка фахівця
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Моделювання та саме поняття освітнього здоров’язбережувального середовища розглядається вченими через призму різних проблем. За Н. Риловою здоров'язбережувальне середовище освітніх установ визначається як сукупність управлінських, організаційних, навчальних і оздоровчих умов, спрямованих на формування, зміцнення і збереження соціального, фізичного, психічного здоров'я учасників освітнього процесу шляхом використання психолого-педагогічних і медико-фізіологічних засобів. В. Попова (2021) комплексно розглядає сприятливе здоров’язбережувальне освітнє середовище в умовах Нової української школи.
Опис: Гомля Л. М., Школяр С. П. Елементи іміджевого проекту в моделі здоров’язбережувального середовища закладу вищої освіти // Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (присвячена 110-річчю заснування Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка) : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 16 квітня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г.Короленка, 2024. С. 67-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23623
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття: теорія, практика та методичні аспекти вивчення у закладах освіти (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
20.pdf299,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок