DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24155

Назва: До проблеми вивчення джерел географічних знань у 6 класі Нової української школи
Автори: Копилець, Є.В.
Ключові слова: географія
джерела географічних знань
Нова українська школа
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Із 2023/2024 навчального року в системі освіти України у 6 класі розпочато впровадження модельних навчальних програм із географії. Ці програми розроблені відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого 2020 р. Міністерством освіти і науки України рекомендовано дві модельні навчальні програми «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти [4]. Методичну інтерпретацію модельних навчальних програм втілено у підручниках, створених відповідно до них. Наразі гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» надано 5 підручникам із географії для 6 класу.
Опис: Копилець Є. В. До проблеми вивчення джерел географічних знань у 6 класі Нової української школи. Географія та екологія: наука і освіта : зб. матеріалів Х Всеукр. наук.- практ. конф. (з міжнар. участю), м. Умань, 18-19 квіт. 2024 р. / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ін-т педагогіки НАПН України, Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського [та ін.] ; [редкол: Браславська О. В. (відпов. ред.), Денисик Г. І. [та ін.]. Умань: Візаві, 2024. С. 71-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24155
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kopylets_Uman-71-74.pdf565,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок