|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18964
|
Назва: | До питання про екологічну грамотність та екологічну компетентність учнів Нової української школи |
Автори: | Величко, Р.М. |
Ключові слова: | екологічна грамотність екологічна компетентність Нова українська школа формування екологічної компетентності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Екологічна грамотність і здорове життя - одна з найважливіших
компетентностей, визначених у Концепції «Нової української школи»,
яка передбачає уміння розумно та раціонально користуватися
природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі
навколишнього середовища для життя і здоров'я людини, здатність і
бажання дотримуватися здорового способу життя.
Формування екологічної компетентності громадян є одним з
найголовніших завдань освіти сталого розвитку. Екологічна
компетентність дає змогу сучасній людині відповідально вирішувати
життєві ситуації, підпорядковуючи задоволення своїх потреб принципам
сталого розвитку. Головну роль у процесі набуття екологічної
компетентності відведено школі, адже саме в цей віковий період
відбувається формування основ екологічної культури, екологічного
мислення, цілісного світогляду, системи переконань, шо здійснюють вплив на потреби і прагнення людини. В рамках освітнього процесу діти
набувають уміння аргументувати свої судження, доводити істинність чи
помилковість окремих тверджень, робити висновки й узагальнення, що
сприяє розвитку у них критичного мислення. |
Опис: | Величко Р. М. До питання про екологічну грамотність та екологічну компетентність учнів Нової української школи // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 108-110. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18964 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|