DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18042

Назва: Soft sкills як складова компетентнісного аспекту інноваційної діяльністі
Автори: Світельська-Дірко, С.В.
Ключові слова: Soft sкills
педагог
професійна діяльність
інноваційна освітня діяльність
інновації в освіті
Нова українська школа
SEELearning
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В умовах сучасного глобалізованого розвитку суспільства освіта відіграє важливу роль у формуванні особистості, покликана стати одним із засобів вирішення проблем ХХІ ст. Сучасна філософія освіти повинна виробити нові освітні методи та підходи, а також нову технологію процесу отримання знань. Тому все більшого значення набуває звернення до компетентнісного аспекту, розгляду його як з’єднуючої ланки між освітнім процесом та реальними вимогами суспільства. В умовах реформування української освіти, наближення її до європейських стандартів, особливої актуальності набуває запровадження компетентнісного підходу в систему вітчизняної освіти та з’ясування його сутності та особливостей. Під педагогічною компетентністю можна розуміти єдність теоретичної й практичної готовності спеціалістів освітньої сфери до здійснення своєї професійної діяльності, яка успішно мотивує керівника закладу та вчителя на результат творчої професійної діяльності як сукупний показник особистісно-діяльнісної сутності педагога.
Опис: Світельська-Дірко С. В. Soft sкills як складова компетентнісного аспекту інноваційної діяльністі // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 218-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18042
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf337,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок