DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12235
|
Назва: | Естетотерапевтичний підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах Нової української школи |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | молодший школяр Нова українська школа естетотерапія засоби і види естетотерапії компетентності молодших школярів дитиноцентризм партнерська педагогіка |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено концептуальний аналіз провідних положень Нової української школи з позиції їх реалізації в
естетотерапевтичній діяльності сучасного вчителя початкової школи. Визначено функції вчителя-фасилітатора на засадах партнерської педагогіки. З’ясовано роль засобів і видів естетотерапії у формуванні в учнів загальнолюдських цінностей та розкритті їх творчого потенціалу в
умовах НУШ. Визначальним вектором реформування початкової освіти в
Україні є підвищення якості освіти шляхом реалізації особистістно
орієнтованого та компетентнісного підходів, що грунтуються на
максимальному врахуванні потреб, інтересів, здібностей кожної
дитини. Сучасній початковій школі потрібен учитель-фасилітатор, який
уміє бачити внутрішній світ дитини, захищати, оберігати індивідуальність кожного вихованця, підтримувати прагнення до пізнання, формувати почуття задоволення й насолоди від навчальнопізнавальної діяльності. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Естетотерапевтичний підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах Нової української школи / Т. В. Мірошніченко // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред.
Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка.
– Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 87-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12235 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|