DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12235

Назва: Естетотерапевтичний підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах Нової української школи
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: молодший школяр
Нова українська школа
естетотерапія
засоби і види естетотерапії
компетентності молодших школярів
дитиноцентризм
партнерська педагогіка
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено концептуальний аналіз провідних положень Нової української школи з позиції їх реалізації в естетотерапевтичній діяльності сучасного вчителя початкової школи. Визначено функції вчителя-фасилітатора на засадах партнерської педагогіки. З’ясовано роль засобів і видів естетотерапії у формуванні в учнів загальнолюдських цінностей та розкритті їх творчого потенціалу в умовах НУШ. Визначальним вектором реформування початкової освіти в Україні є підвищення якості освіти шляхом реалізації особистістно орієнтованого та компетентнісного підходів, що грунтуються на максимальному врахуванні потреб, інтересів, здібностей кожної дитини. Сучасній початковій школі потрібен учитель-фасилітатор, який уміє бачити внутрішній світ дитини, захищати, оберігати індивідуальність кожного вихованця, підтримувати прагнення до пізнання, формувати почуття задоволення й насолоди від навчальнопізнавальної діяльності.
Опис: Мірошніченко Т. В. Естетотерапевтичний підхід до розвитку творчої особистості молодшого школяра в умовах Нової української школи / Т. В. Мірошніченко // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 87-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12235
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf210,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок