DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13955

Назва: Гуманістична педагогіка Ш. О. Амонашвілі
Автори: Ілляшенко, В.О.
Ключові слова: Нова українська школа
Амонашвілі Ш.О.
педагогіка
гуманістична педагогіка
педагог
методика виховання
Шалва Олександрович Амонашвілі
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В період активного впровадження Нової української школи гуманістична педагогіка Ш.О. Амонашвілі набуває нового значення. Багато ідей великого педагога перетинаються з постулатами НУШ. У концепції гуманістичної педагогіки школа життя наголошує на веденні дитини за допомогою надання розуміння цінностей свого народу, своєї нації і країни до осягнення людських цінностей. А в концепції НУШ – виховання ведеться таким чином, щоб вчитель був не лише наставником, але й порадником та старшим товаришем для своїх учнів. Аналіз досліджень І. Хроменко та С. Соловейчик показав, що визначення нових методів і форм початкового навчання Ш.О. Амонашвілі розпочав в 1964 році, і продовжує й по сьогодення. За цей чималий проміжок часу було зроблено висновки, які переступають межі початкового навчання, і стосуються усіх життєвих ступенів. За Ш. Амонашвілі, система навчання та виховання – “педагогіка цілісного життя дітей та дорослих” і будується гуманністю й вірою в дитину, співпрацею педагога і дітей, де батьки також відносяться до педагогів.
Опис: Ілляшенко В. Гуманістична педагогіка Ш. О. Амонашвілі / В. Ілляшенко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 100-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13955
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
43.pdf113,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок