|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми система освіти
Відображення результатів від 1 до 80 із 113
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | STEM-освіта: від Нової української школи до університету | Одинець, О. |
2023 | Актуальні проблеми творчого розвитку вчителів образотворчого мистецтва | Коновець, С. |
2023 | Використання сучасних інноваційних технологій формування комунікативної компетенції під час уроків англійської мови у початковій школі | Барбінова, А.В.; Кульга, М.О. |
2014 | Виробнича підготовка молоді в контексті реалізації ідеї політехнізму | Горбань, І.В. |
2011 | Витоки ідеї формування здорового способу життя (друга половина XIX – початок XX ст.) | Кречетов, О.С. |
2016 | Вища освіта у сучасній Німеччині | Козицький, В.А. |
2016 | Впровадження дистанційного навчання в Україні: досвід та перспективи | Коршак, Н.В. |
2019 | Впровадження ідей інклюзивної освіти на Полтавщині | Хоменко, Н. |
2024 | Впровадження інноваційних методик навчання і виховання школярів в умовах воєнного стану | Галюк, В.; Круглова, М. |
2022 | Впровадження інноваційних освітніх проєктів в початковій школі | Хрипко, Н.М.; Макаренко, Я.М. |
2022 | Г. Ващенко й А. Макаренко - творці оригінальних національних систем освіти та виховання України | Петренко, Л.М. |
2020 | Гарвардський університет: досвід забезпечення якості підготовки фахівців | Рябчун, Я.В. |
2020 | Григорій Ващенко й український вільний університет (м. Мюнхен) | Петренко, Л.М. |
2020 | Досвід покращення якості вищої освіти Японії | Бобир, С.О. |
2007 | Екологічний аспект формування функціональності знань учнів з природничих дисциплін | Хоменко, П.В. |
2018 | Еколого-валеологічне виховання - невід'ємний елемент освіти України | Шаповалова, Т.Г. |
2021 | Етнокультурна підготовка майбутніх учителів: вітчизняний та закордонний досвід | Савенко, Л. |
2022 | "Заклик до навчання" Фукудзави Юкіті у становленні мейдзійської системи освіти | Порох, Н.В. |
2020 | Зарубіжний досвід музейно-педагогічної діяльності у системі освіти | Пусепліна, Н.М. |
2017 | Значення здоров’язбережувальних технологій в освіті | Кібальник, В.А. |
2015 | Ідеал національного виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка | Кравченко, А.І. |
2009 | Ідеї Івана Франка про місце і значення народної школи в Галичині | Кобель, Л.Ю. |
2015 | Ідеї розумового виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського | Данільченко, Т.Ю. |
2020 | Ідеї Х.Д. Алчевської щодо підготовки гувернерів-вихователів як підгрунтя розкриття для вдосконалення сучасної системи загальної освіти | Бардінов, А.В. |
2012 | Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки | Шиян, Н.І. |
2020 | Інноваційні підходи у процесі вивчення біорізноманіття в закладах освіти України та Японії | Зеленська, Л.І.; Трофименко, М.С. |
2021 | Інноваційні процеси у системи освіти | Зуб, О.В. |
2024 | Інтегративний підхід при підготовці майбутніх фахівців технологічної та професійної освіти | Кузьменко, П.І. |
2021 | Інтерактивні методи навчально-виховного процесу вищої школи: досвід та перспективи | Пусепліна, Н.М. |
2020 | Інформаційні технології в системі сучасної освіти у вищих навчальних закладах | Савченко, І.В. |
2020 | Компоненти моделі професійної компетентності викладача вищої школим як основа для моніторингу якості системи його підготовки | Лебедик, Л.В. |
2021 | Компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти | Топузов, О.М. |
2016 | Кредитно-трансферна система освіти в Україні: проблеми та перспективи | Сірінько, М.А. |
2024 | Методологія і практика навчального курсу «Інформаційні технології у професійній освіті» | Близнюк, М.М. |
2021 | Модернізація системи професійної підготовки майбутніх педагогів на природничому факультеті | Дяченко-Богун, М.М. |
2022 | Навчальний проєкт на уроках історії, як метод формування історичної пам'яті | Веркалець, Т.Я. |
2023 | Навчально-ігрові технології в освітньому процесі початкової школи як засіб розвитку творчих здібностей учнів | Покотило, І. |
2023 | Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності педагога закладу освіти | Мазур, Ю.О. |
2019 | Нова українська школа як відповідь на актуальні соціальні запити | Михайлик, В. |
2021 | Нові методичні підходи до профільної підготовки майбутніх учителів технологій | Кудря, О.В. |
2016 | Нові підходи формування позитивної мотивації до здорового способу життя студентської молоді | Бойко, Ю.С. |
2024 | Онлайн-ресурси у процесі офлайн-освіти публічних службовців: інструменти для втілення | Бондаренко, Т. |
2022 | Освітні ідеали давньогрецьких софістів | Рибачук, В.О. |
2012 | Основні етапи організаційно-методичної діяльності Я.Ф. Чепіги | Кравчун, Н.П. |
2016 | Особливості використання дистанційної форми навчання у вищій школі | Хребтов, О.Р. |
2021 | Особливості інтелектуальної готовності до школи у старшому дошкільному віці | Салімовська-Сушко, І.І. |
2009 | Особливості системи освіти Німеччини | Кришталь, Н.А.; Жук, Н.; Софієнко, М. |
2024 | Особливості створення умов для безбар'єрного доступу до навчання дітей порушеннями психофізичного розвитку | Пахомова, Н.Г.; Баранець, І.В. |
2022 | Особливості функціонування вищої освіти: інноваційний досвід Фінляндії | Скрильник, Я. |
2022 | Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів | Магденко, А. |
2019 | Педагогічні погляди Г. Ващенка на школу і особистість вчителя | Холод, К. |
2022 | Перспективи розвитку вищої педагогічної освіти в Україні | Мороз, В. |
2023 | Підвищення професійної компетентності педагогів з питань професійної орієнтації в Новій українській школі | Остапенко, А.С. |
2021 | Підготовка вчителів до викладання в НУШ інтегрованого природознавчого курсу Довкілля» для учнів 5-6 класів | Гринюк, О.С. |
2023 | Підготовка вчителів технологій в Україні: виклики і перспективи | Ланова, Л.М. |
2022 | Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління в контексті цілей сталого розвитку | Сас, Н.М. |
2019 | Погляди Г. Ващенка на систему освіти і виховання української молоді | Петренко, Л. |
2019 | Погляди Г. Ващенка на систему освіти української молоді | Шелест, Д. |
2024 | Подолання освітніх втрат в умовах війни та пандемії на прикладі Кременчуцького ліцею № 11 «Гарант» | Луганська, Я.С. |
2014 | Політехнічна освіта в педагогічній теорії Н.К. Крупської | Охріменко, Т.С. |
2021 | Поняття і сутність дослідницької діяльності | Браткевич, А.В. |
2021 | Порівняльний аналіз функціонування системи вищої освіти України та Польщі | Михайлик, В. |
2020 | Послідовність вищої освіти в Україні як загальноєвропейський стандарт | Максименко, О.А. |
2015 | Пошуки досконалої загальної освіти: домашня школа | Процай, Л.П.; Помогайбо, В.М. |
2023 | Правові підстави запровадження дистанційного навчання в закладах освіти | Жалій, Т.В. |
2024 | Практична підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до формування гендерної культури у дітей з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану | Костіна, В.; Терещенко, В.; Гавричкова, В. |
2014 | Про освітні послуги кафедр природничого факультету, умови, процес і результат освітньої діяльності | Гриньова, М.В.; Малаканова, Л.В.; Сорокіна, Г.Ю. |
2008 | Проблема оцінюваня освітніх систем у сучасній педагогіці та відображеня її у педагогічній спадщині А.С. Макаренка | Оніпко, О.В. |
2024 | Проблема цифрової трансформації системи вищої освіти в Україні | Оліяр, М.П. |
2014 | Проблеми і перспективи підготовки керівників вищих навчальних закладів | Черновол, О.В. |
2024 | Проблеми підготовки фахівців до навчання естрадному вокалу дітей дошкільного віку | Рагуліна, М.М. |
2021 | Професійна компетентність фахівців у галузі охорони здоров'я | Шарлай, Н.М.; Соколенко, В.М.; Весніна, Л.Е.; Федотенкова, Н.М. |
2024 | Реалізація міжпредметних зв’язків при вивченні біологічної хімії у закладах вищої освіти | Стрижак, С.В. |
2016 | Реформування вищої освіти Польщі | Московець, Л.О. |
2016 | Реформування вищої освіти США | Кучер, М.О. |
2019 | Розвиток і перспективи інклюзивної освіти в Україні | Бариш, О. |
2024 | Розвиток інноваційного мислення сучасного студента як умова формування професійної компетентності | Захарін, С.В. |
2021 | Розвиток творчого потенціалу педагога в умовах модернізації системи освіти | Любченко, І.І. |
2021 | Розвиток творчої компетентності педагога як провідника трансформаційних змін в системі освіти | Яланська, С.П.; Бондаренко, А.В. |
2011 | Роль Всеукраїнської громадської організації "Громадський рух "За майбутнє" у вихованні молоді | Головач, Л.В. |
Відображення результатів від 1 до 80 із 113
|