DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13812

Назва: Зарубіжний досвід музейно-педагогічної діяльності у системі освіти
Автори: Пусепліна, Н.М.
Ключові слова: музей
підготовка вчителя
музейно-педагогічна діяльність
система освіти
освітня діяльність
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи музеологічну та науково педагогічну літературу, аналізуючи еволюційний шлях діяльності музеїв різних профілів та зарубіжний досвід використання їх освітньо-виховного потенціалу, маємо змогу доцільного використання ідей та доробок музейно педагогічної діяльності як у загальноосвітніх школах, так і у професійній підготовці вчителя. Термін “музей” походить від грецького слова “мозейон” (“мусейон”) місце, присвячене музам, дочкам богині пам’яті Мнемозіни, яких вважали покровительками науки і мистецтва . Перші прототипи музеїв виконували інформаційну, демонстраційну, просвітницьку та рекреаційну функції. В епоху Відродження діяльність музею розглядалась як демонстрація наукових досягнень і культурно історичних цінностей. У ХVІІ ст. особливо популярними стають Кабінети з колекціями природничо наукового характеру.
Опис: Пусепліна Н. М. Зарубіжний досвід музейно-педагогічної діяльності у системі освіти / Н. М. Пусепліна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 195-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13812
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf120,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок