DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13812
|
Назва: | Зарубіжний досвід музейно-педагогічної діяльності у системі освіти |
Автори: | Пусепліна, Н.М. |
Ключові слова: | музей підготовка вчителя музейно-педагогічна діяльність система освіти освітня діяльність |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджуючи музеологічну та науково педагогічну літературу, аналізуючи
еволюційний шлях діяльності музеїв різних профілів та зарубіжний досвід використання
їх освітньо-виховного потенціалу, маємо змогу доцільного використання ідей та доробок
музейно педагогічної діяльності як у загальноосвітніх школах, так і у професійній
підготовці вчителя.
Термін “музей” походить від грецького слова “мозейон” (“мусейон”) місце,
присвячене музам, дочкам богині пам’яті Мнемозіни, яких вважали покровительками
науки і мистецтва .
Перші прототипи музеїв виконували інформаційну, демонстраційну,
просвітницьку та рекреаційну функції.
В епоху Відродження діяльність музею розглядалась як демонстрація наукових
досягнень і культурно історичних цінностей. У ХVІІ ст. особливо популярними стають
Кабінети з колекціями природничо наукового характеру. |
Опис: | Пусепліна Н. М. Зарубіжний досвід музейно-педагогічної діяльності у системі освіти / Н. М. Пусепліна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 195-197. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13812 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|