DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13957
|
Назва: | Розвиток і перспективи інклюзивної освіти в Україні |
Автори: | Бариш, О. |
Ключові слова: | освіта освіта України інклюзивна освіта система освіти інтегрована освіта інклюзія |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта в Україні проходить процес модернізації, спрямованої на демократизацію та
гуманізацію суспільства, на необхідність впровадження інноваційних підходів і технологій у
навчанні. Інклюзія та інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в
загальноосвітній простір є одними з основних тенденцій розвитку освіти, що відповідає пріоритетам
державної політики, окресленим у «Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до
2021 року» та підтриманим низкою законодавчо нормативних документів
Визнана багатьма країнами світу, інклюзивна форма навчання є однією з найперспективніших
щодо навчання дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що
базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем
проживання в умовах загальноосвітнього закладу. |
Опис: | Бариш О. Розвиток і перспективи інклюзивної освіти в Україні / О. Бариш // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 102-104. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13957 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|