DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13957

Назва: Розвиток і перспективи інклюзивної освіти в Україні
Автори: Бариш, О.
Ключові слова: освіта
освіта України
інклюзивна освіта
система освіти
інтегрована освіта
інклюзія
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта в Україні проходить процес модернізації, спрямованої на демократизацію та гуманізацію суспільства, на необхідність впровадження інноваційних підходів і технологій у навчанні. Інклюзія та інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір є одними з основних тенденцій розвитку освіти, що відповідає пріоритетам державної політики, окресленим у «Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року» та підтриманим низкою законодавчо нормативних документів Визнана багатьма країнами світу, інклюзивна форма навчання є однією з найперспективніших щодо навчання дітей з особливими потребами. Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу.
Опис: Бариш О. Розвиток і перспективи інклюзивної освіти в Україні / О. Бариш // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 102-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13957
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf138,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок