DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7143
|
Назва: | Ідеал національного виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка |
Автори: | Кравченко, А.І. |
Ключові слова: | система освіти система виховання національне виховання Ващенко Г.Г. |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Г. Ващенко обґрунтовано вважав, що ідеал не може бути постійним, він повинен удосконалюватися. “Розв’язуючи питання про цілі виховання сучасної української молоді, ми мусимо рахуватися не лише з нашими традиціями, а й з тими завданнями, що ставить перед нами сучасне і майбутнє, а також приймати до уваги психічні властивості
нашого народу, як позитивні, так і негативні. Перші треба розвивати, другі усувати або принаймні ослаблювати”. Тому на формування ідеалу вихованця в сучасних умовах впливають процес державотворення в Україні, загальна демократизація, гуманізація і гуманітаризація
національної системи освіти та виховання, стан суспільно-економічного, політичного і духовного життя суспільства, дія всіх суспільних інститутів та ідеологічної системи, загальнолюдські, національні та конкретні професійні цінності. Їх перетворення в ідеал виховання також залежить
від здатності вихованця усвідомлювати та сприймати їх, а згодом творчо трансформувати суспільний ідеал в особистісний. |
Опис: | Кравченко А. І. Ідеал національного виховання у педагогічній спадщині Г. Ващенка / А. І. Кравченко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 45-46. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7143 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|