DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13868

Назва: Гарвардський університет: досвід забезпечення якості підготовки фахівців
Автори: Рябчун, Я.В.
Ключові слова: освіта
вища освіта
Гарвардський університет
система освіти
тест SAT
університетська освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Вища університетська освіта в міжнародному контексті є однією з найважливіших складових системи освіти в світі, яка забезпечує фундаменталізацію та індивідуалізацію підготовки фахівців, універсальне оволодіння спеціальністю в системі неперервної освіти. Проблема конкурентоспроможності закладів вищої освіти світу у наданні якісних освітніх послуг викликає у науковій спільноті чимало запитань і відповідей. Це пов’язується, в першу чергу, із визначенням орієнтирів і пріоритетів у створенні умов високоякісної підготовки фахівців. Відповідно до щорічного звіту ООН конкурентоспроможність країн світу в XXI столітті визначатиметься кваліфікацією робочої сили, тому така країна як Японія, що претендує на світове лідерство, оголосила про готовність переходу до обов’язкової вищої освіти. Німеччина, яка створила одну з кращих освітніх систем у світі, запровадила з 2014 року безкоштовну вищу освіту.
Опис: Рябчун Я. В. Гарвардський університет: досвід забезпечення якості підготовки фахівців / Я. В. Рябчун // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 282-284.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13868
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
108.pdf134,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок