DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13868
|
Назва: | Гарвардський університет: досвід забезпечення якості підготовки фахівців |
Автори: | Рябчун, Я.В. |
Ключові слова: | освіта вища освіта Гарвардський університет система освіти тест SAT університетська освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Вища університетська освіта в міжнародному контексті є однією з найважливіших
складових системи освіти в світі, яка забезпечує фундаменталізацію та індивідуалізацію
підготовки фахівців, універсальне оволодіння спеціальністю в системі неперервної
освіти.
Проблема конкурентоспроможності закладів вищої освіти світу у наданні якісних
освітніх послуг викликає у науковій спільноті чимало запитань і відповідей. Це
пов’язується, в першу чергу, із визначенням орієнтирів і пріоритетів у створенні умов
високоякісної підготовки фахівців.
Відповідно до щорічного звіту ООН конкурентоспроможність країн світу в XXI
столітті визначатиметься кваліфікацією робочої сили, тому така країна як Японія,
що претендує на світове лідерство, оголосила про готовність переходу до обов’язкової
вищої освіти. Німеччина, яка створила одну з кращих освітніх систем у світі, запровадила
з 2014 року безкоштовну вищу освіту. |
Опис: | Рябчун Я. В. Гарвардський університет: досвід забезпечення якості підготовки фахівців / Я. В. Рябчун // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 282-284. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13868 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|