DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11121
|
Название: | Екологічний аспект формування функціональності знань учнів з природничих дисциплін |
Авторы: | Хоменко, П.В. |
Ключевые слова: | природнича освіта природничі дисципліни система освіти екологічна освіта екологічна компетентність |
Issue Date: | 2007 |
Краткий осмотр (реферат): | Освіта і підготовка мають озброїти молодих людей основними знаннями і навичками, зокрема знаннями принципів нових інформаційних технологій і вміння користуватися ними, виховати в них прагнення розвивати здатність чітко і критично мислити, застосовувати відкритий
та винахідливий підхід до розв’язання проблем і прийняття рішень, а
також почуття соціальної відповідальності”. Комплексне вивчення природних систем у процесі їх взаємодії з
людським суспільством — характерна риса екологізації науки, що сприяє
подоланню суперечностей між процесами пізнання та перетворювальною
діяльністю людини. Внаслідок екологізації науки у своєму розвитку трансформуються від загальної екології до наук біологічного, хімічного, технічного, сільськогосподарського циклів, а також до наук медичного циклу та суспільних наук. |
Описание: | Хоменко П. В. Екологічний аспект формування функціональності знань учнів з природничих дисциплін / П. В. Хоменко // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2007. – С. 285-287. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11121 |
Appears in Collections: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|