DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12617
|
Назва: | Реформування вищої освіти США |
Автори: | Кучер, М.О. |
Ключові слова: | вища освіта вища освіта США система освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність дослідження проблем освіти полягає в тому, що зміни в освіті адекватні змінам в суспільстві, які обумовлюють історичний та культурний прогрес людства. Формування системи вищої освіти. Перші кроки до становлення системи вищої освіти у США було зроблено ще на початку XVII ст., коли засновувались коледжі вільних мистецтв, які створювались на зразок англійських технологічних. Згодом майже в усіх штатах з’явилися сільськогосподарські коледжі. Однак, якщо в Європі вищі професійні школи існували самостійно, то в
США зазвичай, включалися до складу університету поряд з коледжами вільних наук та мистецтв. Одночасно зі ступенем бакалавра вони почали присвоювати ступінь магістра і доктора. Таким чином, до початку XX ст. еволюція установ американської вищої школи привела до створення великих університетів, які стали основними осередками фундаментальної науки в США. На сьогодні США займає друге місце в світі за кількістю вищих навчальних закладів. Вища освіта (ступінь бакалавра ) мають 28% населення США. |
Опис: | Кучер М. О. Реформування вищої освіти США / М. О. Кучер // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 173-175. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12617 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|