DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12617

Назва: Реформування вищої освіти США
Автори: Кучер, М.О.
Ключові слова: вища освіта
вища освіта США
система освіти
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження проблем освіти полягає в тому, що зміни в освіті адекватні змінам в суспільстві, які обумовлюють історичний та культурний прогрес людства. Формування системи вищої освіти. Перші кроки до становлення системи вищої освіти у США було зроблено ще на початку XVII ст., коли засновувались коледжі вільних мистецтв, які створювались на зразок англійських технологічних. Згодом майже в усіх штатах з’явилися сільськогосподарські коледжі. Однак, якщо в Європі вищі професійні школи існували самостійно, то в США зазвичай, включалися до складу університету поряд з коледжами вільних наук та мистецтв. Одночасно зі ступенем бакалавра вони почали присвоювати ступінь магістра і доктора. Таким чином, до початку XX ст. еволюція установ американської вищої школи привела до створення великих університетів, які стали основними осередками фундаментальної науки в США. На сьогодні США займає друге місце в світі за кількістю вищих навчальних закладів. Вища освіта (ступінь бакалавра ) мають 28% населення США.
Опис: Кучер М. О. Реформування вищої освіти США / М. О. Кучер // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 173-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12617
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
49.pdf185,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок