DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13998

Назва: Погляди Г. Ващенка на систему освіти української молоді
Автори: Шелест, Д.
Ключові слова: Ващенко Григорій
освіта
освіта України
педагог
виховання
виховний ідеал
система освіти
українська молодь
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Становлення незалежності України, потреба розбудови національної системи освіти і виховання зумовили зростання інтересу до педагогічної спадщини українських педагогів як важливого джерела розвитку сучасної педагогічної теорії та практики. До таких педагогів належить Григорій Григорович Ващенко (23.04.1878 – 02.05.1967), теоретик і практик, професор – широко відомий вчений. Г. Ващенко вихователь майбутніх педагогів і осмислювач педагогічної справи, автор багатьох статей і книжок, запроваджував викладання рідною мовою. Інтерес до творчості цього великого українського педагога зумовлений значною актуальністю для нашого часу його педагогічної спадщини, в основі якої лежить ідеалістичне світосприймання наукових ідей у поєднанні з високою людяністю. Його ім’я пов’язане із збагаченням педагогіки багатоплановими, різноаспектними психолого педагогічними працями, серед яких “Проект системи освіти в самостійній Україні”, “Загальні методи навчання”, “Виховання волі і характеру”, “Виховний ідеал”, “Виховання любові до Батьківщини”.
Опис: Шелест Д. Погляди Г. Ващенка на систему освіти української молоді / Д. Шелест // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 148-149.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13998
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
67.pdf93,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок