DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13958

Назва: Впровадження ідей інклюзивної освіти на Полтавщині
Автори: Хоменко, Н.
Ключові слова: дитина
дитина з особливими потребами
система освіти
інклюзія
інтеграція
інклюзивне навчання
СНВК № 26 «Перші кроки»
освіта Полтавщини
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Однією з провідних тенденцій сучасного етапу розвитку вітчизняної системи освіти є впровадження інклюзії. Актуальність цієї проблеми не викликає сумніву, оскільки кількість учнів з особливими освітніми потребами з кожним роком зростає. Дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної чисельності. У той час як в Полтавській області проживає 234,6 тис дітей, із них понад 35 тис. – з порушеннями психофізичного розвитку (15% від загальної кількості) та більше 4 тис. дітей з інвалідністю, з яких 740 з порушеннями опорно рухового апарату. Навчання дітей з особливими потребами у загальноосвітніх закладах включає в себе низку завдань, серед яких – сприяння позитивному мікроклімату в дитячому колективі, проведення заходів, спрямованих на профілактику дискримінації в шкільному оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення.
Опис: Хоменко Н. Впровадження ідей інклюзивної освіти на Полтавщині / Н. Хоменко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 104-106.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13958
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf121,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок