DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13958
|
Назва: | Впровадження ідей інклюзивної освіти на Полтавщині |
Автори: | Хоменко, Н. |
Ключові слова: | дитина дитина з особливими потребами система освіти інклюзія інтеграція інклюзивне навчання СНВК № 26 «Перші кроки» освіта Полтавщини |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з провідних тенденцій сучасного етапу розвитку вітчизняної системи освіти є
впровадження інклюзії. Актуальність цієї проблеми не викликає сумніву, оскільки кількість учнів з
особливими освітніми потребами з кожним роком зростає. Дітей, які потребують корекції фізичного
або розумового розвитку, в Україні понад 1 млн., що становить 12% від загальної чисельності. У той
час як в Полтавській області проживає 234,6 тис дітей, із них понад 35 тис. – з порушеннями
психофізичного розвитку (15% від загальної кількості) та більше 4 тис. дітей з інвалідністю, з яких
740 з порушеннями опорно рухового апарату.
Навчання дітей з особливими потребами у загальноосвітніх закладах включає в себе низку
завдань, серед яких – сприяння позитивному мікроклімату в дитячому колективі, проведення заходів,
спрямованих на профілактику дискримінації в шкільному оточенні, формування дружнього та
неупередженого ставлення. |
Опис: | Хоменко Н. Впровадження ідей інклюзивної освіти на Полтавщині / Н. Хоменко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 104-106. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13958 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|