|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15809
|
Назва: | Інноваційні підходи у процесі вивчення біорізноманіття в закладах освіти України та Японії |
Автори: | Зеленська, Л.І. Трофименко, М.С. |
Ключові слова: | заклад освіти заклад освіти Японії заклад освіти України навчальний процес система освіти вивчення біорізноманіття |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | В природничій освіті є поняття, що складають підґрунтя, каркас
для формування ключових компетентностей, що належать до ціннісносмислової орієнтації у світі. Це ноосфера, біосфера, природне
середовище, географічне різноманіття, біорізноманіття, сфера життя
людини та ін., які формують в охоплених навчанням наукову картину
світу. Серед головних понять «біорізноманіття» займає особливе місце.
Біорізноманіття є основою для життя та основних послуг, що надаються
екосистемами. Біорізноманіття підтримує добробут людей та сталий
розвиток у всіх сферах діяльності, у тому числі в сферах економіки,
сільського, лісового господарства, рибальства тощо. |
Опис: | Зеленська Л. І. Інноваційні підходи у процесі вивчення біорізноманіття
в закладах освіти України та Японії / Л. І. Зеленська, М. С. Трофименко // Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів та методичні аспекти вивчення у закладах освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (присвячена пам’яті видатного вченого ботаніка П.Є. Сосіна) (30 жовтня 2020 р., м. Полтава) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка / За заг. ред. проф. Гриньової М.В. Полтава, 2020. - С. 419-423. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15809 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття: теорія, практика, формування здоров'язбережувальної компетентності у школярів (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|