DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12644

Назва: Кредитно-трансферна система освіти в Україні: проблеми та перспективи
Автори: Сірінько, М.А.
Ключові слова: система освіти
система освіти в Україні
кредитно-трансферна система освіти
навчальний процес
форми навчання
Болонський процес
Європейський простір вищої освіти
студент
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): З часів мандрівних вчених пізнього середньовіччя університети завжди розглядалися як соціальне і культурне явище, метою якого було поширення знань за межі своєї території. У той же час більшість вищих навчальних закладів, утворених в 19 і 20 століттях, виконували свої традиційні функції формування професійних груп та місцевої еліти, а також розвитку науки і техніки у національних середовищах. З другої половини двадцятого століття вузи були залучені в потужний рух освітньої експансії та демократизації освітніх можливостей. Хоча студентство багатьох країн активно брало участь у русі занезалежність своєї країни, її розвиток, модернізацію та демократію, більшість вузів перебували на дотації держави, що визначило і їхню політичну залежність. У світі не існує міжнародної системи вищої освіти, навіть якщо певна модель – американська, британська чи німецька – і використовується іншими країнами для побудови власної освітньої системи.
Опис: Сірінько М. А. Кредитно-трансферна система освіти в Україні: проблеми та перспективи / М. А. Сірінько // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 208-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12644
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf189,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок