DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12644
|
Назва: | Кредитно-трансферна система освіти в Україні: проблеми та перспективи |
Автори: | Сірінько, М.А. |
Ключові слова: | система освіти система освіти в Україні кредитно-трансферна система освіти навчальний процес форми навчання Болонський процес Європейський простір вищої освіти студент |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | З часів мандрівних вчених пізнього середньовіччя університети завжди
розглядалися як соціальне і культурне явище, метою якого було поширення
знань за межі своєї території. У той же час більшість вищих навчальних
закладів, утворених в 19 і 20 століттях, виконували свої традиційні функції
формування професійних груп та місцевої еліти, а також розвитку науки і
техніки у національних середовищах. З другої половини двадцятого століття
вузи були залучені в потужний рух освітньої експансії та демократизації
освітніх можливостей. Хоча студентство багатьох країн активно брало участь у русі занезалежність своєї країни, її розвиток, модернізацію та демократію, більшість вузів перебували на дотації держави, що визначило і їхню політичну залежність. У світі не існує міжнародної системи вищої освіти, навіть якщо певна модель – американська, британська чи німецька – і використовується іншими країнами для побудови власної освітньої системи. |
Опис: | Сірінько М. А. Кредитно-трансферна система освіти в Україні: проблеми та перспективи / М. А. Сірінько // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 208-211. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12644 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|