DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21727
|
Назва: | Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів |
Автори: | Магденко, А. |
Ключові слова: | система освіти освіта Національний мультипредметний тест підготовка майбутніх фахівців |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | В 2020 році весь світ зіткнувся з пандемією, а внаслідок цього з проблемою
комунікації на відстані. Тоді всі зрозуміли, що деякі педагогічні системи дуже застаріли і
їх потрібно швидко модернізувати. Держави почали швидко навчати своїх педагогів
новітніми інформаційними технологіями, щоб не перервати навчальний процес. Для
протидії поширенню COVID-19 майже в усьому світі заклади освіти були тимчасово
закриті. Найважче було знайти альтернативу для ДПА та ЗНО.
Зрештою, освітні експерти вирішили відмінити ДПА для 4-х та 9-х класів, а ЗНО
залишити, але бути більш лояльними до абітурієнтів. В 2021 році ЗНО для абітурієнтів
пройшло в звичному режимі, а ДПА теж відмінили. На початку 2022 в Україні почалася
війна, і на жаль ми навчаємося дистанційно. ДПА теж відмінили, а як альтернативу ЗНО
зробили НМТ (Національний мультипредметний тест). |
Опис: | Магденко А. Особливості функціонування системи освіти в умовах сучасних викликів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 179-181. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21727 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|