|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17946
|
Назва: | Компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти |
Автори: | Топузов, О.М. |
Ключові слова: | соціальне співробітництво соціальне партнерство педагогіка співробітництва система освіти школа громадська організація органи місцевого самоуправління |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти – це
система специфічних соціальних відносин, що добровільно й цілеспрямовано
встановлюються між учасниками освітнього процесу в закладах загальної
середньої освіти, іншими зацікавленими фізичними та юридичними особами,
задля спільного визначення, обговорення, узгодження їхніх освітніх і
соціальних потреб та інтересів, реалізації їх у спільних заходах (передбачених
угодами сторін, планами, програмами, проєктами тощо).
Основи педагогіки співробітництва закладено в працях Г. Ващенка,
О. Захаренка, В. Кременя, А. Макаренка, С. Русової, В. Сухомлинського,
О. Сухомлинської, С. Шацького та інших. |
Опис: | Топузов О. М. Компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 10-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17946 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|