|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17946
|
Название: | Компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти |
Авторы: | Топузов, О.М. |
Ключевые слова: | соціальне співробітництво соціальне партнерство педагогіка співробітництва система освіти школа громадська організація органи місцевого самоуправління |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти – це
система специфічних соціальних відносин, що добровільно й цілеспрямовано
встановлюються між учасниками освітнього процесу в закладах загальної
середньої освіти, іншими зацікавленими фізичними та юридичними особами,
задля спільного визначення, обговорення, узгодження їхніх освітніх і
соціальних потреб та інтересів, реалізації їх у спільних заходах (передбачених
угодами сторін, планами, програмами, проєктами тощо).
Основи педагогіки співробітництва закладено в працях Г. Ващенка,
О. Захаренка, В. Кременя, А. Макаренка, С. Русової, В. Сухомлинського,
О. Сухомлинської, С. Шацького та інших. |
Описание: | Топузов О. М. Компонентний склад і функції соціального співробітництва в системі загальної середньої освіти // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 10-14. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17946 |
Appears in Collections: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|