DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13672
|
Назва: | Компоненти моделі професійної компетентності викладача вищої школим як основа для моніторингу якості системи його підготовки |
Автори: | Лебедик, Л.В. |
Ключові слова: | викладач вища школа система освіти професійна компетентність компетентність підготовка викладачавищої школи вища освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Вивчення професійної компетентності викладачів вищої школи останнім часом
знаходиться в полі зору науковців. У наш час активно розробляються питання якості
освітнього середовища та його педагогічної діагностики як важливого чинника
професійно-педагогічної підготовки фахівця, критерії і
показники якості підготовки фахівців, менеджменту якості
підготовки майбутніх викладачів тощо. Вбачаємо важливим уточнення
компонентів моделі професійної компетентності викладача вищої школи як основи для
моніторингу якості системи його підготовки.
Основу компетентності фахівця, на думку сучасних науковців О. Алексюка,
І. Зязюна, О. Гури, В. Жукова, В. Сластьоніна, Ю. Сорокопуд,
В. Стрельнікова та ін., становить
компетентність спілкування, діяльності, саморозвитку. |
Опис: | Лебедик Л. В. Компоненти моделі професійної компетентності викладача вищої школи як основа для моніторингу якості системи його підготовки / Л. В. Лебедик // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 36-39. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13672 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|