DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13672

Назва: Компоненти моделі професійної компетентності викладача вищої школим як основа для моніторингу якості системи його підготовки
Автори: Лебедик, Л.В.
Ключові слова: викладач
вища школа
система освіти
професійна компетентність
компетентність
підготовка викладачавищої школи
вища освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Вивчення професійної компетентності викладачів вищої школи останнім часом знаходиться в полі зору науковців. У наш час активно розробляються питання якості освітнього середовища та його педагогічної діагностики як важливого чинника професійно-педагогічної підготовки фахівця, критерії і показники якості підготовки фахівців, менеджменту якості підготовки майбутніх викладачів тощо. Вбачаємо важливим уточнення компонентів моделі професійної компетентності викладача вищої школи як основи для моніторингу якості системи його підготовки. Основу компетентності фахівця, на думку сучасних науковців О. Алексюка, І. Зязюна, О. Гури, В. Жукова, В. Сластьоніна, Ю. Сорокопуд, В. Стрельнікова та ін., становить компетентність спілкування, діяльності, саморозвитку.
Опис: Лебедик Л. В. Компоненти моделі професійної компетентності викладача вищої школи як основа для моніторингу якості системи його підготовки / Л. В. Лебедик // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 36-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13672
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf190,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок