DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21703
|
Назва: | Освітні ідеали давньогрецьких софістів |
Автори: | Рибачук, В.О. |
Ключові слова: | система освіти давньогрецькі софісти софісти Протагор |
Дата публікації: | 2022 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна система освіти в багатьох своїх виявах бере початок у багатогранній
культурі Стародавньої Греції. Елементами науки й освіти, філософії й техніки, різні
форми літератури та мистецтва стали істотною і невід’ємною частиною тієї основи на
якій успішно розвивалася та розвивається світова культура.
Проголошення Україною незалежності знаменувало собою водночас і початок
інтенсивних пошуків світоглядних орієнтирів, перед усім у контексті вироблення нової концепції освіти. Однією з основних тез під знаком якої проходять ці пошуки, стала теза
про «європейськість» України, про її належність до європейської цивілізації. Оскільки
основи сучасної системи освіти зародилися в Стародавній Греції, актуальність звернення
до класичної античності не викликає жадних сумнівів. |
Опис: | Рибачук В. О. Освітні ідеали давньогрецьких софістів // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 121-123. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21703 |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|