DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17541
|
Назва: | Особливості інтелектуальної готовності до школи у старшому дошкільному віці |
Автори: | Салімовська-Сушко, І.І. |
Ключові слова: | дошкільний вік готовність до школи старший дошкільний вік система освіти |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Глобальні перетворення в політичній і соціально-економічній
структурі нашого суспільства висувають нові вимоги до системи освіти.
Базовий компонент дошкільної освіти та Державний стандарт початкової
загальної освіти підкреслюють важливість підготовки до органічного
входження в соціум; забезпечення реальної наступності між дошкільною
й початковою ланками освіти. Великої уваги набуває феномен
готовності дошкільника до школи, до нової системи стосунків між
однолітками та дорослими а також до системи засвоєння. Безперечно,
для успішного вступу у шкільне життя дитині необхідно мати належний
рівень зрілості у фізичному та соціальному відношенні. |
Опис: | Салімовська-Сушко І. І. Особливості інтелектуальної готовності
до школи у старшому дошкільному віці // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору
особистості : зб. наук. матеріалів Міжнарод. наук.-практ. онлайн-конф.
(27-28 квітня 2021 р., м. Полтава). Полтава, 2021. C. 254-256. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17541 |
Розташовується у зібраннях: | Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|