DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7245
|
Назва: | Ідеї розумового виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського |
Автори: | Данільченко, Т.Ю. |
Ключові слова: | Сухомлинський Василь Олександрович розумове виховання трудове виховання розвиток особистості система освіти навчально-виховний процес |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Людина лише тоді людина, коли вона людству друг – ці слова якнайкраще підходять, коли мова йде про В. О. Сухомлинського. Його
називають великим діячем освіти, якому були властиві подвижництво, повна самовіддача і благородство. Сільський учитель і оригінальний теоретик педагогіки, талановитий директор школи, автор сотень віршованих і прозаїчних мініатюр, дуже скромна і сором’язлива людина, яскравий полеміст і публіцист – такою цілісною натурою постає перед нами Василь Сухомлинський. Провідною ідеєю його педагогічної системи була глибока переконаність у тому, що в найскладнішій, радісно-тривожній, важкій, виснажливій і натхненній праці – створенні Людини наступає період яснішого і мудрішого бачення світу, чутливішого і вимогливішого підходу до особистості вихованця. |
Опис: | Данільченко Т. Ю. Ідеї розумового виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. Ю. Данільченко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 165-170. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7245 |
Розташовується у зібраннях: | 15
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|