DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
15 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7245

Назва: Ідеї розумового виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
Автори: Данільченко, Т.Ю.
Ключові слова: Сухомлинський Василь Олександрович
розумове виховання
трудове виховання
розвиток особистості
система освіти
навчально-виховний процес
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Людина лише тоді людина, коли вона людству друг – ці слова якнайкраще підходять, коли мова йде про В. О. Сухомлинського. Його називають великим діячем освіти, якому були властиві подвижництво, повна самовіддача і благородство. Сільський учитель і оригінальний теоретик педагогіки, талановитий директор школи, автор сотень віршованих і прозаїчних мініатюр, дуже скромна і сором’язлива людина, яскравий полеміст і публіцист – такою цілісною натурою постає перед нами Василь Сухомлинський. Провідною ідеєю його педагогічної системи була глибока переконаність у тому, що в найскладнішій, радісно-тривожній, важкій, виснажливій і натхненній праці – створенні Людини наступає період яснішого і мудрішого бачення світу, чутливішого і вимогливішого підходу до особистості вихованця.
Опис: Данільченко Т. Ю. Ідеї розумового виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Т. Ю. Данільченко // Дидаскал. - 2015. - № 15. - С. 165-170.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7245
Розташовується у зібраннях:15

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf193,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок