DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7048
|
Назва: | Політехнічна освіта в педагогічній теорії Н.К. Крупської |
Автори: | Охріменко, Т.С. |
Ключові слова: | ідеї політехнізму Надія Крупська технічна освіта завдання політехнізму система освіти |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Великий внесок у розбудову радянської школи внесла Надія Костянтинівна Крупська, що втілювала програму виховання людини епохи соціалізму. Піддаючи критиці програми, які у 1921 р. розроблені і реалізовані Народним Комісаром РСФСР, підкреслювала необхідність розробки змісту освіти на основі трудової діяльності за такими напрямами: 1) природа та її сили; 2) способи впливу людини на природу техніка); 3) сам суб’єкт цієї діяльності – людина. Одним із шляхів політехнізації шкільної освіти Н. Крупська вбачала активне впровадження у практику проектного й дослідницького методів навчання. |
Опис: | Охріменко Т. С. Політехнічна освіта в педагогічній теорії Н. К. Крупської / Т. С. Охріменко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 160-161. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7048 |
Розташовується у зібраннях: | 14
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|