DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
14 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7048

Назва: Політехнічна освіта в педагогічній теорії Н.К. Крупської
Автори: Охріменко, Т.С.
Ключові слова: ідеї політехнізму
Надія Крупська
технічна освіта
завдання політехнізму
система освіти
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Великий внесок у розбудову радянської школи внесла Надія Костянтинівна Крупська, що втілювала програму виховання людини епохи соціалізму. Піддаючи критиці програми, які у 1921 р. розроблені і реалізовані Народним Комісаром РСФСР, підкреслювала необхідність розробки змісту освіти на основі трудової діяльності за такими напрямами: 1) природа та її сили; 2) способи впливу людини на природу техніка); 3) сам суб’єкт цієї діяльності – людина. Одним із шляхів політехнізації шкільної освіти Н. Крупська вбачала активне впровадження у практику проектного й дослідницького методів навчання.
Опис: Охріменко Т. С. Політехнічна освіта в педагогічній теорії Н. К. Крупської / Т. С. Охріменко // Дидаскал. - 2014. - № 14. - С. 160-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7048
Розташовується у зібраннях:14

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.7 Охріменко.pdf173,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок