DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми оцінювання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 67 із 67
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінюванняБіляковська, О.О.
2022Багатоваріантні задачі як засіб перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з хіміїТитаренко, В.І.
2023Використання компетентнісного підходу до оцінювання результатів навчання учнів з хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2021Використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в інклюзивній педагогіціПрядко, Л.
2021Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладівДейнека, С.О.; Сосой, Г.С.
2021Діагностика готовності учнів до оцінювання естетичних та функціональних властивостей об’єктів проєктування, власних можливостей до подальшої професійної освіти та майбутнього працевлаштуванняРутковська, О.М.; Цина, А.Ю.
2023Діагностувальні завдання як інструмент оцінювання навчальних досягнень з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»Павлова, Т.
2023Діяльність вчителя під час організації формувального оцінюванняБожинська, М.А.
2016Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в УкраїніСуханова, О.Д.
2021Забезпечення педагогічної підтримки контрольно-оцінювальної діяльності майбутніх учителів хіміїКриворучко, А.В.
2015Застосування методів дидактичної евристики для контролю знань з біології учнів професійного ліцеюКмець, А.М.; Сліпець, С.Д.
2018Застосування тестового контролю для перевірки знань студентів з біологічних дисциплінБажан, А.Г.; Пілюгін, В.О.; Прилуцький, М.К.; Пілюгін, А.В.; Бажан, Є.А.; Гордієнко, О.В.
2024Інструментарій оцінювання навчальних результатів навчання з хімії учнів старшої школиПоцяпун, В.В.
2020Інструменти оцінювання в контексті інформатизації вищої освітиДаниско, О.Д.
2019Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесіБуйдіна, О.О.
2024Ключові принципи фундаменталізації оцінювання якості знань майбутніх учителів фізикиГриньов, Р.С.
2023Компетентнісний підхід до оцінювання результатів навчання учнів з хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2013Критерії оцінювання знань студентів на практичних заняттях з органічної хімії в медичному коледжі за спеціальністю "Фармація"Мандзюк, Л.З.; Боднарчук, О.В.; Стецьків, А.О.
2023Методи, технології проведення та оцінка діяльності учнів під час інтерактивних уроків з біологіїМасовець, Д.Б.
2021Методика навчання учнів 5-6 класів проєктуванню та виготовленню виробів із тонколистового металуСотничок, О.; Титаренко, В.П.
2022Методика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хіміїШиян, Н.І.; Криворучко, А.В.; Стрижак, С.В.
2014Методичні аспекти організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з іноземної мовиЧерчата, Л.М.
2024Методичні основи організації самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни « Біомеханіка» на факультеті фізичного виховання та спортуШапаренко, І.Є.
2012Моніторинг: компаративний аналіз поняттяКічула, М.
2023Об’єктивний та надійний контроль знань студентівТимошенко, В.М.
2017Організація процесу навчання іноземної мови на диференційній основі у вищих навчальних закладахГончарова, Є.Є.
2011Оцінювання електронних підручників для індивідуалізації навчання студентівКононец, Н.В.
2023Оцінювання здоров’язбережувального освітнього простору закладу позашкільної освіти в умовах воєнного стануЛебедик, Л.В.
2007Оцінювання навчальних досягнень учнів як важлива складова формування творчого вчителяБіляковська, О.О.
2020Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів і студентів у Німеччині: підтримка якості та шляхи підвищення ефективностіКолотій, А.С.
2022Оцінювання результатів навчання з хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2023Оцінювання якості здоров’язбережувального середовища закладу позашкільної освітиЛебедик, Л.В.
2016Педагогічна експертиза успішності студентів як передумова створення системи внутрішнього забезпечення якості вищої освітиКасьянова, О.М.
2015Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до оцінної діяльностіШинкаренко, В.І.
2021Підготовка майбутніх учителів хімії до створення індивідуальних освітніх продуктів з оцінювання навчальних досягнень учнівКриворучко, А.В.
2012"Портфоліо" - як засіб формування рефлексії власної навчальної діяльностіПетрович, Т.С.
2015Правові основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів з математикиКосточка, І.
2019Принципы и методы оценивания достижений учащихсяАлхасов, О.К.
2018Проблема інтерпретації оцінювання за системою ECTS: європейський досвідМарюхнич, М.М.
2022Проблема об’єктивного оцінювання в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вищій школіГрищенко, В.С.; Бужина, І.В.; Шапаренко, І.Є.
2008Проблема оцінюваня освітніх систем у сучасній педагогіці та відображеня її у педагогічній спадщині А.С. МакаренкаОніпко, О.В.
2011Проблема управління якістю освіти в університетах Великої БританіїНєженцева, А.Є.
2023Проблематика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи з хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2023Психофізіологічний механізм формування в учнів трудових умінь та навичок з обробки конструкційних матеріалівСотничок, О.; Титаренко, В.П.
2022Реалізація компетентнісного підходу підготовки вчителя до оцінювання навчальних досягнень учнівКвак, О.В.; Савченко, В.І.
2022Рейтинг оцінювання діяльності викладачів як чинник вдосконалення викладання фізичної культури у закладі вищої освітиЖитомирський, Л.О.
2024Роль формувального оцінювання у формуванні адекватної самооцінки здобувачів освіти НУШБожинська, М.А.
2018Способи перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТАжажа, І.Ю.
2023Студентоцентристський погляд - частка системи індикаторів оцінювання якості освітнього процесуВасецька, Л.В.
2020Сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів з хіміїРева, В.О.
2017Сучасні підходи щодо контролю рівня навчальних досягнень студентів коледжу при вивченні економічних дисциплінДеркач, Т.А.; Ільчук, М.Я.
2019Сучасні способи контролю навчальних досягнень учнів початкової школиОнопрієнко, О.В.
2024Теоретико-методичні засади та інструменти формувального оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школиПоцяпун, В.В.
2010Тестовий контроль знань студентів як умова модернізації освіти в УкраїніТанько, Т.П.
2023Тестування як засіб контролю знань студентів-медиківДонець, І.; Єрошенко, Г.; Ваценко, А.; Шевченко, К.; Рябушко, О.
2024Тестування як метод оцінювання результатів навчання учнів у процесі вивчення шкільного курсуКіосе, Т.О.; Кокшарова, Т.В.; Раскола, Л.А.; Аннєнкова, І.П.; Григор’єва, Т.М.
2012Тестування як форма контролю та діагностики знань студентівАдамова, І.З.; Багрій, К.Л.
2022Техніки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хіміїКриворучко, А.В.; Поцяпун, В.В.
2022Формувальне оцінювання на уроках хіміїПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2023Формувальне оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школиПоцяпун, В.В.; Криворучко, А.В.
2022Формувальне оцінювання: поняття та сутністьБуйдіна, О.О.
2014Формування готовності майбутнього вчителя до оцінювання навчальних досягнень школярівКовадло, О.В.
2020Формування громадянської культури особистості через якість демократичного середовища закладу освітиЛебедик, Л.В.
2024Формування траєкторії особистісного розвитку учня шляхом використання формувального оцінювання під час навчанняВакуленко, С.С.
2024Художньо-творча діяльність на уроках образотворчого мистецтваВиноградова, О.
2022Цифрові інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хіміїКриворучко, А.В.
2015Якість підготовки фахівців у вищих закладах освіти та її оцінюванняТкачук, Г.С.
Відображення результатів від 1 до 67 із 67

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок