DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18879

Назва: Техніки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії
Автори: Криворучко, А.В.
Поцяпун, В.В.
Ключові слова: формувальне оцінювання
оцінювання
навчання хімії
техніки оцінювання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Ефективність формувального оцінювання безпосередньо залежить від того, яку техніку вибере вчитель для його проведення. Під час добору технік формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії ми спиралися на праці українських науковців у яких описано різні техніки формувального оцінювання (Л. Кабан, Н. Морзе, О. Онопрієнко, О. Фідкевич). Узагальнивши матеріали нормативних, методичних та наукових джерел, техніки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії за способом їх використання умовно поділяємо на три групи: візуальні, схематично-графічні, комбіновані (змішані). Разом з тим аналіз теоретичних основ організації формувального оцінювання дозволив нам визначити: техніки формувального оцінювання, що відображають їх місце у навчальному процесі, техніки формувального оцінювання, в основі яких лежить спрямованість на вироблення у школярів навичок самооцінювання та взаємооцінювання (табл. 1).У той же час, розподіл технік формувального оцінювання є у значній мірі умовним.
Опис: Криворучко А. В., Поцяпун В. В. Техніки формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 77-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18879
Розташовується у зібраннях:15 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf703,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок