DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8891

Назва: "Портфоліо" - як засіб формування рефлексії власної навчальної діяльності
Автори: Петрович, Т.С.
Ключові слова: портфоліо
оцінювання
форми навчання
навчальна діяльність
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): В умовах традиційної освітньої системи учень залишається відстороненим від процесу оцінювання, а відтак і мотиваційна функція оцінки нівелюється, поступаючись контролюючій. За допомогою портфоліо педагоги намагаються конструювати та реалізовувати індивідуальні навчальні маршрути школярів у рамках навчального закладу. При цьому крім «накопичувальної», портфоліо виконує модельну функцію, «відтворюючи динаміку розвитку школяра; його відношень, результатів його самореалізації; демонструє стиль навчання, характерний для учня.
Опис: Петрович Т. С. "Портфоліо" - як засіб формування рефлексії власної навчальної діяльності / Т. С. Петрович // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 327-329.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8891
Розташовується у зібраннях:19 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
163.pdf101,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок