DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8891
|
Назва: | "Портфоліо" - як засіб формування рефлексії власної навчальної діяльності |
Автори: | Петрович, Т.С. |
Ключові слова: | портфоліо оцінювання форми навчання навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах традиційної освітньої системи учень залишається відстороненим від процесу оцінювання, а відтак і мотиваційна функція оцінки нівелюється, поступаючись контролюючій. За допомогою портфоліо педагоги намагаються конструювати та реалізовувати індивідуальні навчальні маршрути школярів у рамках навчального закладу. При цьому крім «накопичувальної», портфоліо виконує модельну функцію, «відтворюючи динаміку розвитку школяра; його відношень, результатів його самореалізації; демонструє стиль навчання, характерний для учня. |
Опис: | Петрович Т. С. "Портфоліо" - як засіб формування рефлексії власної навчальної діяльності / Т. С. Петрович // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 327-329. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8891 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|