DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
15 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18898
|
Назва: | Багатоваріантні задачі як засіб перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з хімії |
Автори: | Титаренко, В.І. |
Ключові слова: | освіта України оцінювання багатоваріантні таблиці |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції в освіті направлені на те, щоби випускник закладу освіти мав володіти
такими якостями як: уміння самостійно набувати необхідні знання і вміло їх застосовувати на
практиці; критично мислити, уміти бачити труднощі і шукати шляхи їх подолання; грамотно
працювати з інформацією; - самостійно працювати над розвитком власного інтелекту,
культурного і морального рівня.
Мета даної статті - акцентувати увагу учителів хімії на виборі засобів об’єктивного
оцінювання якості засвоєння програмного матеріалу здобувачами освіти, але при цьому
враховувати необхідність дотримання академічної доброчесності, що передбачає: самостійне
виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів
навчання, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень,
відомостей.
Важливим індикатором рівня організації освітньої роботи є результати поточного та
підсумкового контролю якості засвоєння здобувачами освіти програмового матеріалу, при цьому
основною вимогою у виборі засобів контролю є об’єктивність та всебічність оцінки набутих
знань. Контрольні роботи, хімічні диктанти, практичні роботи, лабораторні досліди, тести – всі
ці методи перевірки знань використовують для визначення рівня розвитку хімічних
компетентностей школярів із певної теми. |
Опис: | Титаренко В. І. Багатоваріантні задачі як засіб перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з хімії // ХV Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2022. С. 125-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18898 |
Розташовується у зібраннях: | 15 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|