DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26849

Назва: Теоретико-методичні засади та інструменти формувального оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школи
Автори: Поцяпун, В.В.
Ключові слова: формувальне оцінювання
оцінювання
навчання з хімії
старша школа
вивчення хімії
техніки формувального оцінювання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школи є складним і багатогранним процесом, що потребує ґрунтовного теоретико-методичного підґрунтя. Це зумовлено необхідністю забезпечення об'єктивності, точності та надійності результатів, а також всебічного врахування різноманітних аспектів знань, умінь та навичок, набутих учнями під час вивчення хімії. Теоретичну основу оцінювання результатів навчання з хімії становлять такі концепції:  Компетентнісний підхід: оцінювання не лише знань, але й умінь: аналізувати хімічну інформацію, розв'язувати задачі, аргументувати свою думку, спілкуватися, працювати в команді.
Опис: Поцяпун В. В. Теоретико-методичні засади та інструменти формувального оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школи // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 159-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26849
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf655,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок