DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12641

Назва: Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в Україні
Автори: Суханова, О.Д.
Ключові слова: оцінювання
Болонський процес
кредитно-модульна система
вища школа
ECTS
система оцінювання
вища освіта України
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Процеси європейської інтеграції охоплюють дедалі більше сфер життєдіяльності, чільне місце серед яких займає освіта. Болонський процес передбачає створення національної системи вищої освіти, зорієнтованої на загальноєвропейські рекомендації «Європи знань». Україна належить до держав із високим науковим рівнем, має вагомі теоретичні та практичні досягнення у різних сферах життєдіяльності, тому важливо створити такі умови, які б забезпечували нарощення потенціалу, сприяли привабливості української вищої освіти для іноземних абітурієнтів. Зміст Болонського процесу полягає у зорієнтованому на майбутнє формуванні загальноєвропейської системи вищої освіти, яка ґрунтується на спільних фундаментальних принципах. Хоча слід констатувати, що в Західній Європі сьогодні відсутній єдиний освітній простір.
Опис: Суханова О. Д. Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в Україні / О. Д. Суханова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 195-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12641
Розташовується у зібраннях:16

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf214,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок