DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12641
|
Назва: | Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в Україні |
Автори: | Суханова, О.Д. |
Ключові слова: | оцінювання Болонський процес кредитно-модульна система вища школа ECTS система оцінювання вища освіта України |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Процеси європейської інтеграції охоплюють дедалі більше сфер життєдіяльності, чільне місце серед яких займає освіта. Болонський процес передбачає створення національної системи вищої освіти, зорієнтованої на загальноєвропейські рекомендації «Європи знань». Україна належить до держав із високим науковим рівнем, має вагомі теоретичні та практичні досягнення у різних сферах життєдіяльності, тому важливо створити такі умови, які б забезпечували нарощення потенціалу, сприяли привабливості української вищої освіти для іноземних абітурієнтів. Зміст Болонського процесу полягає у зорієнтованому на майбутнє формуванні загальноєвропейської системи вищої освіти, яка ґрунтується на спільних фундаментальних принципах. Хоча слід констатувати, що в Західній Європі сьогодні відсутній єдиний освітній простір. |
Опис: | Суханова О. Д. Досвід та перспективи кредитно-модульної системи оцінювання в Україні / О. Д. Суханова // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 195-198. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12641 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|