DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21228

Назва: Оцінювання результатів навчання з хімії
Автори: Поцяпун, В.В.
Криворучко, А.В.
Ключові слова: оцінювання
результат навчання
хімія
старша школа
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Оцінювання знань і вмінь учнів з хімії учнів старшої школи є важливою частиною навчального процесу, і від його правильної постановки значною мірою залежить успішність навчання. Відповідно до наказу МОН України від 19.08.2016 № 009: Оцінювання – процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм. Його результатом є педагогічна оцінка, яка відображається в оцінювальних судженнях і висновках учителя/учительки вербально, або в балах. Виставлення балів обов’язково супроводжується оцінювальними судженнями. Оцінювання у початковій школі ґрунтується на врахуванні рівня досягнень учня/учениці, а не ступеня його невдач.
Опис: Поцяпун В. В., Криворучко А. В. Оцінювання результатів навчання з хімії. Крок у науку: дослідження у галузі природничо-математичних дисциплін та методик їх навчання : Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю студентів, аспірантів і молодих учених (1 грудня 2022 р., м. Чернігів). Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2022. С. 135-136.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21228
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Оцінювання результатів навчання.pdf287,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок