DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20166

Название: Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів
Авторы: Дейнека, С.О.
Сосой, Г.С.
Ключевые слова: оцінювання
мотивація
студенти
заклад вищої освіти
вивчення іноземної мови
іноземна мова
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): При навчанні студентів чинник контролю і оцінки відіграє досить важливу роль. Студенти найважче переживають неадекватний контроль, і саме вони можуть більше за інших типів слухачів боятися оцінок, які є для них якимсь критерієм компетентності. Вважається, що максимально можливе зняття зовнішнього контролю, мінімізація застосування контролю і результатів навчання і покарання сприяють розвитку правильної учбової мотивації. Психологи відзначають, що використання заохочень і покарань як методів оцінки, ослабляє внутрішню мотивацію [1]. У людини створюється враження, що не він сам, а зовнішні оцінки є причинами його поведінки.
Описание: Дейнека С. О., Сосой Г. С. Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів. The 3rd International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life” (September 22-24, 2021) Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. 2021. Pp. 347-351.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20166
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Вплив оцінювання на мотивацію.pdf427,46 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback