DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Кафедра англійської та німецької філології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20166
|
Назва: | Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів |
Автори: | Дейнека, С.О. Сосой, Г.С. |
Ключові слова: | оцінювання мотивація студенти заклад вищої освіти вивчення іноземної мови іноземна мова |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | При навчанні студентів чинник контролю і оцінки відіграє досить важливу роль. Студенти найважче переживають неадекватний контроль, і саме вони можуть більше за інших типів слухачів боятися оцінок, які є для них якимсь критерієм компетентності. Вважається, що максимально можливе зняття зовнішнього контролю, мінімізація застосування контролю і результатів навчання і покарання сприяють розвитку правильної учбової мотивації. Психологи відзначають, що використання заохочень і покарань як методів оцінки, ослабляє внутрішню мотивацію [1]. У людини створюється враження, що не він сам, а зовнішні оцінки є причинами його поведінки. |
Опис: | Дейнека С. О., Сосой Г. С. Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів. The 3rd International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life” (September 22-24, 2021) Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. 2021. Pp. 347-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20166 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|