DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
18 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12717

Назва: Проблема інтерпретації оцінювання за системою ECTS: європейський досвід
Автори: Марюхнич, М.М.
Ключові слова: оцінювання
ECTS
Європейської кредитно-трансферна система
студент
система оцінювання
кредитні модулі
оцінювання якості освіти
вища освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Сучасні тенденції розвитку вищої школи в Україні визначаються світовими та євроінтеграційними процесами в освіті, зумовлюють зростання рівня відповідальності вишів за підготовку фахівців, що пов’язується науковцями, насамперед, з питанням удосконалення якості освіти і вимагає конструктивної розробки й запровадження комплексу заходів щодо об’єктивного оцінювання професійної компетентності студентів. Одним із напрямів реалізації реформування освіти є запровадження Європейської кредитно-трансферної системи в Україні. Завдячуючи здійсненим крокам євроінтеграції, українські дипломи почали визнавати в інших країнах, підвищилася конкурентоспроможність, мобільність вітчизняних студентів та якість освіти.
Опис: Марюхнич М. М. Проблема інтерпретації оцінювання за системою ECTS: європейський досвід / М. М. Марюхнич // Дидаскал. - 2018. - № 18. - С. 40-44.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12717
Розташовується у зібраннях:18

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf315,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок