DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12261
|
Назва: | Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі |
Автори: | Буйдіна, О.О. |
Ключові слова: | Нова українська школа оцінювання формувальне оцінювання освітній процес |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | З-поміж задекларованих у Концепції Нової української школи підходів до
оцінювання результaтів навчання є формувальне оцінювання, спрямоване на
підвищення якості освітнього процесу і відстеження особистісного розвитку
учнів, отримання ними навчального досвіду і компетентностей. У публікації
тезово описано ознаки формувального оцінювання й методичні підходи до його
впровадження.
В основу оцінювання якості освіти покладено розроблену у 1956 році
американським психологом Б. Блумом таксономію категорій засвоєння і
класифікації цілей навчання. Використання чіткої класифікації цілей (знання,
розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка) дозволяє вчителю визначати
першочергові завдання і планувати подальшу роботу, організовувати ефективну
спільну роботу з учнями, допомагати самостійно адекватно оцінювати
правильність виконання дії і вносити необхідні корективи. |
Опис: | Буйдіна О. О. Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі / О. О. Буйдіна // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 57-60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12261 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|