DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12261

Назва: Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі
Автори: Буйдіна, О.О.
Ключові слова: Нова українська школа
оцінювання
формувальне оцінювання
освітній процес
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): З-поміж задекларованих у Концепції Нової української школи підходів до оцінювання результaтів навчання є формувальне оцінювання, спрямоване на підвищення якості освітнього процесу і відстеження особистісного розвитку учнів, отримання ними навчального досвіду і компетентностей. У публікації тезово описано ознаки формувального оцінювання й методичні підходи до його впровадження. В основу оцінювання якості освіти покладено розроблену у 1956 році американським психологом Б. Блумом таксономію категорій засвоєння і класифікації цілей навчання. Використання чіткої класифікації цілей (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінка) дозволяє вчителю визначати першочергові завдання і планувати подальшу роботу, організовувати ефективну спільну роботу з учнями, допомагати самостійно адекватно оцінювати правильність виконання дії і вносити необхідні корективи.
Опис: Буйдіна О. О. Інструменти формувального оцінювання в освітньому процесі / О. О. Буйдіна // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 21-22 березня 2019 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 57-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12261
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf393,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок