DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10410

Назва: Способи перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ
Автори: Ажажа, І.Ю.
Ключові слова: оцінювання
навчальні досягнення
учень
школа
початкова освіта
тест
інформаційно-комунікаційні технології
технології навчання
тестові завдання
початкова школа
види тестів
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У сучасній школі дедалі важливішого значення набуває інформатизація освіти, адже діти знайомляться із комп’ютерними технологіями набагато раніше, ніж ідуть до школи. Приклади педагогічного тестування знаходимо у працях В. Аванесова, В. Безпалька, О. Майорова тощо. Значний внесок у розв’язання проблеми моніторингу рівня навчальних досягнень з використанням Інтернеттехнологій здійснили учені В. Биков, Ю. Богачков, Ю. Жук. Саме вони присвятили свої праці процесу визначення рівня навчальних досягнень учнів методами тестування за допомогою ІКТ. Дослідження процесу використання інформаційно-комунікаційних технологій для оцінювання навчальних досягнень безпосередньо молодших школярів, розкрито в роботах вітчизняних та російських дослідників М. Левшина, М. Жалдака, Ф. Ривкінд, М. Гольцмена, Н. Макарової, Л. Фуксон; зарубіжних дослідників Д. Клементса, К. Хохмана, Т. Оппенхеймера, С. Пейперта та інших.
Опис: Ажажа І. Ю. Способи перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ / І. Ю. Ажажа // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 29-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10410
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
8.pdf344,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок