|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10410
|
Назва: | Способи перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ |
Автори: | Ажажа, І.Ю. |
Ключові слова: | оцінювання навчальні досягнення учень школа початкова освіта тест інформаційно-комунікаційні технології технології навчання тестові завдання початкова школа види тестів |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній школі дедалі важливішого значення набуває інформатизація освіти, адже діти знайомляться із комп’ютерними
технологіями набагато раніше, ніж ідуть до школи. Приклади педагогічного тестування знаходимо у працях В. Аванесова,
В. Безпалька, О. Майорова тощо. Значний внесок у розв’язання проблеми моніторингу рівня навчальних досягнень з використанням Інтернеттехнологій здійснили учені В. Биков, Ю. Богачков, Ю. Жук. Саме вони
присвятили свої праці процесу визначення рівня навчальних досягнень учнів
методами тестування за допомогою ІКТ. Дослідження процесу використання
інформаційно-комунікаційних технологій для оцінювання навчальних досягнень безпосередньо молодших школярів, розкрито в роботах вітчизняних та російських дослідників М. Левшина, М. Жалдака, Ф.
Ривкінд, М. Гольцмена, Н. Макарової, Л. Фуксон; зарубіжних дослідників Д.
Клементса, К. Хохмана, Т. Оппенхеймера, С. Пейперта та інших. |
Опис: | Ажажа І. Ю. Способи перевірки та оцінювання навчальних досягнень учнів засобами ІКТ / І. Ю. Ажажа // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 23-24 травня 2018 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2018. – С. 29-31. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10410 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|