DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19231

Назва: Проблема об’єктивного оцінювання в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вищій школі
Автори: Грищенко, В.С.
Бужина, І.В.
Шапаренко, І.Є.
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здобувачі вищої освіти
оцінювання
вища школа
академічна доброчесність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Підвищення якості оцінювання результатів навчання у вищій школі та більш активного впровадження академічної доброчесності в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вишах як з боку викладачів, так і з боку здобувачів вищої освіти різних спеціальностей набуває актуальності.
Опис: Грищенко С. В., Бужина І. В., Шапаренко І. Є. Проблема об’єктивного оцінювання в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вищій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17, 2022. С. 15-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19231
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Шапаренко_Проблема об’єктивного оцінювання.pdf234,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок