DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра медико-біологічних дисциплін і фізичного виховання >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19231
|
Назва: | Проблема об’єктивного оцінювання в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вищій школі |
Автори: | Грищенко, В.С. Бужина, І.В. Шапаренко, І.Є. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології здобувачі вищої освіти оцінювання вища школа академічна доброчесність |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Підвищення якості оцінювання результатів навчання у вищій школі та більш активного впровадження академічної доброчесності в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вишах як з боку викладачів, так і з боку здобувачів вищої освіти різних спеціальностей набуває актуальності. |
Опис: | Грищенко С. В., Бужина І. В., Шапаренко І. Є. Проблема об’єктивного оцінювання в процесі використання здоров’язбережувальних технологій у вищій школі. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Вип. 17, 2022. С. 15-20. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19231 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|