DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
16 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21085

Назва: Формувальне оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школи
Автори: Поцяпун, В.В.
Криворучко, А.В.
Ключові слова: оцінювання
старша школа
формувальне оцінювання
навчання хімії
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У наш час, навчальні заклади стають все більш зацікавленими у тому, щоб забезпечити високу якість навчання та досягнення максимально можливих результатів учнів. Один із способів досягнення цих цілей полягає у застосуванні формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії у старшій школі. У «Законі про освіту», в концепції «Нова українська школа», у Державному стандарті базової середньої освіти, методичних рекомендаціях МОН України актуалізується новий підхід до навчання – компетентнісне навчання, що спонукає до перегляду підходів з оцінювання навчальних досягнень учнів. Згідно з нормативними документами, вимірювання навчальних досягнень здобувачів освіти повинне здійснюватися шляхом формувального оцінювання. Формувальне оцінювання - це методика, яка дозволяє оцінювати досягнення учнів на постійній основі, щоб визначити їх прогрес та виявити потенційні області для подальшого розвитку.
Опис: Поцяпун В. В., Криворучко А. В. Формувальне оцінювання результатів навчання з хімії учнів старшої школи // ХVІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 14 – 15 березня 2023 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2023. С. 131-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21085
Розташовується у зібраннях:16 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
70.pdf482,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок