|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми самоосвіта
Відображення результатів від 1 до 54 із 54
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Cамоосвіта школярів як важливий чинник усунення від перевантажень навчального процесу | Степаненко, М.І.; Лутфуллін, В.С. |
2014 | FORMATION OF THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE CULTURAL STUDIES EXPERTS | Natalevych, N.; Naumenko, N.; Наталевич, Н.П.; Науменко, Н.С. |
2023 | Training of Choreographers in Higher Education Institutions | Androshchuk, L.; Medvid, T.; Blahova, T.; Zhyrov, O.; Bykova, O.; Благова, Т.О.; Жиров, О.А. |
2015 | Акмеологічні детермінанти самоосвіти і самовиховання майбутній учителів як засоби формування педагогічної майстерності | Кучерявий, О.І. |
2021 | Використання ідей самоосвіти В. Сухомлинського в організації позаурочної роботи учнів із трудового навчання | Рутковська, О.М.; Цина, А.Ю. |
2021 | Використання книги у позаурочному вихованні в учнів основної школи потреби в самоосвіті | Полякова-Лагода, М.В.; Рутковська, О.; Цина, В.І. |
2019 | Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів | Криворучко, І.І.; Ковтанюк, М.С. |
2019 | Використання навчальних подкастів у методичній підготовці майбутніх учителів математики | Годованюк, Т.Л.; Мещеряков, Р.О. |
2016 | Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовиховання | Кучерявий, О.І. |
2015 | Засоби організації самоосвіти учнів 11 класів | Бабенко, О.М. |
2015 | Значення зороастрійського храму в культурному житті Стародавнього Ірану | Цебрій, І.В. |
2013 | Значення самостійної роботи у професійній підготовці студентів-медиків | Кравчук, М.Г.; Кушнєрова, Т.Є. |
2007 | Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентів | Гвоздецька, Г.В. |
2014 | Категорія автономного навчання у предметному полі педагогіки вищої школи | Смольнікова, О.Г. |
2023 | Методичний супровід професійної самоосвіти педагогів-початківців як об’єкт управлінської діяльності керівника навчального закладу (із досвіду роботи) | Соя, А.А.; Пивовар, Н.М. |
2020 | Модель розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізико-матемитичних дисциплін | Кирилюк, М.В. |
2020 | Мотивація студентів до навчання як один із факторів підвищення якості професійної підготовки | Дудник, А.О. |
2017 | Навчання впродовж життя у досвіді європейських країн | Крафт, А. |
2022 | Наукові підходи до процесу управління професійною самоосвітою педагогів-початківців | Соя, А.А. |
2014 | Наукові підходи до формування професійної компетентності майбутніх культурологів | Наталевич, Н.П. |
2017 | Неперервна освіта як світова тенденція | Сонник, К. |
2017 | Освіта протягом життя як умова формування інноваційної особистості | Палій, Я. |
2013 | Особливості організації методичної роботи у Полтавському професійному ліцеї сфери послуг | Швецова, В.А.; Сальник, Л.Г. |
2021 | Особливості формування пізнавальних інтересів учнів 5-6 класів засобами інтеграції технологічної освіти | Іманова, С. |
2017 | Педагогічна самоосвіта як чинник розвитку професійної культури викладача спеціальних дисциплін швейного профілю | Мелешко, О.В. |
2018 | Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови | Коломієць, Б.С. |
2016 | Підготовка в післядипломній освіті вчителя початкових класів до розвитку творчого потенціалу молодших школярів | Криволап, О.Ю. |
2022 | Підготовка майбутніх педагогів до самоосвітньої діяльності в умовах НУШ | Кіт, Г. |
2014 | Погляди Г. Сковороди на моральне виховання в контексті цілісного розвитку особистості | Лутфуллін, В.С. |
2016 | Проблема особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя математики до самоосвітньої діяльності в історії педагогіки | Артемчук, М.О. |
2009 | Проблема самостійного пошуку інформації у педагогічній спадщині В. Сухомлинського та А. Макаренка | Добридень, А.В. |
2016 | Проблеми позааудиторної самостійної роботи студентів та автодидактичні можливості їхнього вирішення | Ткачук, Г.С. |
2017 | Проблеми та перспективи розвитку освіти дорослих в Україні | Фрига, І. |
2022 | Професійна самоосвіта педагогів-початківців у контексті управлінської діяльності керівника навчального закладу | Соя, А.А. |
2019 | Професійний розвиток педагога: нові можливості і перспективи | Погорілко, Д. |
2019 | Психолого-педагогічні та технологічні передумови організації здивування у навчальному процесі | Ткачук, Г.С. |
2018 | Самоменеджмент як умова професійного зростання майбутнього вчителя природничих дисциплін | Іщенко, В.І. |
2024 | Самоосвіта - як головний чинник розвитку професійної компетентності керівника закладу освіти | Кива, А.С. |
2020 | Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура | Закладна, А.О. |
2021 | Самоосвіта майбутнього вчителя історії як самоцінність професійного розвитку | Сушко, О. |
2020 | Самоосвіта студента у навчальному процесі вищої школи: якість і ефективність | Гончаренко, О.В. |
2013 | Самоосвіта як форма навчання без перевантажень | Лутфуллін, В.С. |
2011 | Самоосвітня діяльність вчителя географії | Шуканова, А.А. |
2017 | Самоосвітня діяльність молодого вчителя: історичний аспект | Тринус, О.В. |
2011 | Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції | Зязюн, Л.І. |
2015 | Соціально – історичні передумови розвитку самоосвітньої діяльності особистості: теоретичний аспект | Яворська, Т.М. |
2017 | Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін | Шерстюк, Л. |
2015 | Структура процесу управління самоосвітою педагогів у межах проекту адміністративного супроводу вчителя-початківця | Кобизська, А.О.; Танько, Т.П. |
2015 | Творчість як джерело самоосвіти педагога | Яланська, С.П. |
2017 | Тематичний тезаурус у системі самоосвіти | Ткачук, Г.С. |
2015 | Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи за системою розвивального навчання | Криволап, О.Ю. |
2016 | Філософський зміст професійного розвитку вчителя | Мартинець, Л.А. |
2020 | Формування самоосвітньої компетентності учнів засобами хімічного експерименту | Стрижак, С.В.; Куленко, О.А. |
2014 | Функціонування студентських наукових товариств в аспекті сприяння якості освіти майбутніх фахівців | Жукова, Н.О. |
Відображення результатів від 1 до 54 із 54
|