DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/593

Назва: Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції
Автори: Зязюн, Л.І.
Ключові слова: саморозвиток
самоосвіта
самовиховання
самоідентифікація
самовідповідальність
пізнавальна діяльність
самооцінка
професійний розвиток
самоорганізація
самоконтроль
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються маловідомі педагогічній науковій громадськості України теоретичні розробки науковців - педагогів і психологів Франції, які ще в 20-30-х рр. ХХ ст. і до нашого часу, послуговуючись світовим науковим надбанням , пропонували й пропонують чимало теоретичних розробок із питань саморозвитку особистості, зокрема в царині самоосвіти та самовиховання, які є особливо актуальними в сучасних умовах різкого збільшення наукових знань, лавинного розвитку інформації й комп’ютеризації освітніх систем на рівні держав і континентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/593
Розташовується у зібраннях:2011(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Ziazun.pdf239,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок