DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/593
|
Назва: | Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції |
Автори: | Зязюн, Л.І. |
Ключові слова: | саморозвиток самоосвіта самовиховання самоідентифікація самовідповідальність пізнавальна діяльність самооцінка професійний розвиток самоорганізація самоконтроль |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються маловідомі педагогічній науковій громадськості України теоретичні розробки науковців - педагогів і психологів Франції, які ще в 20-30-х рр. ХХ ст. і до нашого часу, послуговуючись світовим науковим надбанням , пропонували й пропонують чимало теоретичних розробок із питань саморозвитку особистості, зокрема в царині самоосвіти та самовиховання, які є особливо актуальними в сучасних умовах різкого збільшення наукових знань, лавинного розвитку інформації й комп’ютеризації освітніх систем на рівні держав і континентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/593 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|