DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
14 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6490
|
Назва: | Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентів |
Автори: | Гвоздецька, Г.В. |
Ключові слова: | самоосвіта студенти індивідуальне завдання |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Залучення України до процесу формування загальноєвропейського освітнього простору вимагає модернізації системи природничої освіти. Підвищення якості підготовки майбутніх фахівців неможливе без зміни технології навчально-виховного процесу у вузах.
У відповідності до вимог часу, викладання хімічних дисциплін на кафедрі хімії та екології Дрогобицького державного університету імені Івана Франка здійснюється за кредитно-модульною системою навчання з поступовим переходом від лекційно-інформативної форми організації навчального процесу до організації самоосвіти студента. |
Опис: | Гвоздецька Г. В. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як новий підхід до організації самоосвіти студентів / Г. В. Гвоздецька // Розвиток наукової творчості майбутніх вчителів природничих дисциплін. ХIV Каришинські читання : зб. наук. пр. міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 24–25 трав. 2007 р.) / Ін-т інноваційних технологій та змісту освіти, Ін-т пед. АПН України, Полтав. держ. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2007. – С. 268–269. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6490 |
Розташовується у зібраннях: | 14 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|