DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7494

Назва: Творчість як джерело самоосвіти педагога
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: педагог
самоосвіта
творчість
професійний розвиток
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Самоосвіта вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією та педагогікою. Самовдосконалення, саморозвиток педагога неможливі без творчості. Згадаємо слова В.О. Сухомлинського про те, що лише творчий учитель може сформувати творчого учня. Постійне вдосконалення власної професійної діяльності на творчому рівні забезпечує її ефективність. Розумінню особливостей професійного розвитку, самоосвіти вчителя як актуальної проблеми педагогіки та психології, сприяє аналіз досліджень Г.О. Балла, М.Й. Боришевського, Г.Г. Ващенка, О.Ф. Волобуєвої, В.Л. Зливкова, І.А. Зязюна, З.С. Карпенко, В.В. Клименка, Г.С. Костюка, А.С. Макаренка, С.Д. Максименка, В.О. Моляка, В.Ф. Моргуна, В.А. Семиченко, М.Л. Смульсон, В.О. Сухомлинського, О.В. Тутолміна та ін.
Опис: Яланська С. П. Творчість як джерело самоосвіти педагога / С. П. Яланська // Обласний науково-практичний семінар «Самоосвітня діяльність вчителя математики в умовах оновлення змісту освіти» (19 травня 2015 р., с. Ковалівка).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7494
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Творчість як джерело самоосвіти.pdf175,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок