DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19012
|
Назва: | Наукові підходи до процесу управління професійною самоосвітою педагогів-початківців |
Автори: | Соя, А.А. |
Ключові слова: | самоосвіта самоосвіта педагога педагог-початківець освітній менеджмент |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Чільне місце у структурі управлінської діяльності керівника
закладу освіти належить організації професійної самоосвіти молодих
педагогів. Ефективність цієї ланки освітнього менеджменту залежить від урахування основних наукових підходів. Поняття «підхід» у розумінні
більшості вчених означає певну сукупність засобів та прийомів, які діють
певним чином на когось. У науковому розумінні поняття «підхід»
визначається як вихідна позиція, багатокомпонентний інструментарій
управлінця, що є основою професійної діяльності.
Особистісний підхід в управлінні професійною самоосвітою
молодих педагогів передбачає врахування особистісних мотивів участі
вчителя в діяльності, спрямованій на підвищення рівня професійної
компетентності. Особистісний підхід є важливим процесом засвоєння
суспільних цінностей, норм і способів педагогічної діяльності, що
дозволяє зрозуміти особливу роль виховання як провідного
(спрямованого) способу суспільного формування індивіда. |
Опис: | Соя А. А. Наукові підходи до процесу управління професійною самоосвітою педагогів-початківців // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 218-220. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19012 |
Розташовується у зібраннях: | Управлінський дискурс макаренківської педагогіки
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|