DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управлінський дискурс макаренківської педагогіки >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19012

Назва: Наукові підходи до процесу управління професійною самоосвітою педагогів-початківців
Автори: Соя, А.А.
Ключові слова: самоосвіта
самоосвіта педагога
педагог-початківець
освітній менеджмент
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Чільне місце у структурі управлінської діяльності керівника закладу освіти належить організації професійної самоосвіти молодих педагогів. Ефективність цієї ланки освітнього менеджменту залежить від урахування основних наукових підходів. Поняття «підхід» у розумінні більшості вчених означає певну сукупність засобів та прийомів, які діють певним чином на когось. У науковому розумінні поняття «підхід» визначається як вихідна позиція, багатокомпонентний інструментарій управлінця, що є основою професійної діяльності. Особистісний підхід в управлінні професійною самоосвітою молодих педагогів передбачає врахування особистісних мотивів участі вчителя в діяльності, спрямованій на підвищення рівня професійної компетентності. Особистісний підхід є важливим процесом засвоєння суспільних цінностей, норм і способів педагогічної діяльності, що дозволяє зрозуміти особливу роль виховання як провідного (спрямованого) способу суспільного формування індивіда.
Опис: Соя А. А. Наукові підходи до процесу управління професійною самоосвітою педагогів-початківців // Управлінський дискурс макаренківської педагогіки : матеріали ХХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проектами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. наук.-практ. семінарів (м. Полтава, 10-11 березня 2022 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. Полтава, 2022. С. 218-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19012
Розташовується у зібраннях:Управлінський дискурс макаренківської педагогіки

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
76.pdf361,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок