DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13757
|
Назва: | Мотивація студентів до навчання як один із факторів підвищення якості професійної підготовки |
Автори: | Дудник, А.О. |
Ключові слова: | студент самоосвіта педагогічна освіта майбутній вчитель майбутній педагог особистість |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні трансформаційні процеси,що відбуваються в економічному й духовному
розвитку людства, визначають якість професійної підготовки особистості фундаментом
прогресу функціонування соціуму і виступають провідним чинником розвитку
інтелектуально духовноготавиробничогопотенціалусуспільства. XXI
століття оголошено ЮНЕСКО «століттям освіти», тому увага вчених усього
світу спрямована на зміну науково теоретичних й практичних засад якісної підготовки
майбутніх фахівців відповідно вимогам часу. Професійна підготовка майбутнього
вчителя розглядається сьогодні вченими як процес, що ґрунтується на принципах
студентоцентризму, демократії та інноваційності. При цьому на перший план виступає
індивідуальний підхід до якості формування професійних компетентностей фахівця,
врахування спектру його професійних інтересів, можливостей і здібностей його
особистості. |
Опис: | Дудник А. О. Мотивація студентів до навчання як один із факторів підвищення якості професійної підготовки / А. О. Дудник // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 111-113. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13757 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|