DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8483
|
Назва: | Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін |
Автори: | Шерстюк, Л. |
Ключові слова: | майбутній викладач викладач самоосвіта самоосвітня компетентність самоосвітня діяльність рефлексія стратегії самоосвіти |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття пропонує аналіз форм і методів самоосвітньої діяльності задля виокремлення стратегій самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін. Виявлено, що самоосвітня діяльність педагога розглядається як процес, як засіб пошуку і засвоєння соціального досвіду, як додаток самоосвітніх умінь щодо освоєння певних елементів соціального досвіду. Рефлексія в самоосвітній діяльності забезпечує самоорганізацію й самомобілізацію особистості в різних умовах її існування. |
Опис: | Шерстюк Л. Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін / Л. Шерстюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 9-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8483 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(68)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|