DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8483

Назва: Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін
Автори: Шерстюк, Л.
Ключові слова: майбутній викладач
викладач
самоосвіта
самоосвітня компетентність
самоосвітня діяльність
рефлексія
стратегії самоосвіти
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Стаття пропонує аналіз форм і методів самоосвітньої діяльності задля виокремлення стратегій самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін. Виявлено, що самоосвітня діяльність педагога розглядається як процес, як засіб пошуку і засвоєння соціального досвіду, як додаток самоосвітніх умінь щодо освоєння певних елементів соціального досвіду. Рефлексія в самоосвітній діяльності забезпечує самоорганізацію й самомобілізацію особистості в різних умовах її існування.
Опис: Шерстюк Л. Стратегії самоосвіти майбутнього викладача філологічних дисциплін / Л. Шерстюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 9-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8483
Розташовується у зібраннях:2017(68)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Scherstuk.pdf195,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок