DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25072
|
Назва: | Самоосвіта - як головний чинник розвитку професійної компетентності керівника закладу освіти |
Автори: | Кива, А.С. |
Ключові слова: | освіта самоосвіта освітня компетентність компетентность керівника директор школи |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Директор школи має бути найкваліфікованішим членом педагогічної
команди, постійно оновлюючи свої знання та залишаючись на зв’язку з
актуальними проблемами та досягненнями сучасної науки. Це включає
вивчення передових практик та швидке впровадження інноваційних ідей для
покращення власної діяльності.
Освітня компетентність є критичною для професійної ролі керівника школи,
оскільки вона визначає здатність до професійного та особистісного розвитку.
Ця компетентність включає розвинену самоідентифікацію керівника та її вплив
на безперервну освіту, а також готовність до неперервного саморозвитку і
освітньої продуктивності. |
Опис: | Кива А. С. Самоосвіта - як головний чинник розвитку професійної
компетентності керівника закладу освіти // Сучасні досягнення природничих наук (для студентів, магістрантів, аспірантів, молодих науковців) : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (м.Полтава, 16 травня 2024 р.). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 51-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25072 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні досягнення природничих наук (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|