DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13751
|
Назва: | Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура |
Автори: | Закладна, А.О. |
Ключові слова: | школа вчитель самоосвіта самоосвіта вчителя професійна підготовка вчитель педагог |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Серед соціальних інститутів світового суспільства освіта займає одну з провідних
позицій, оскільки від її якості залежать темпи економічного зростання; політичний,
культурний та соціальний прогрес кожної країни, що в цивілізаційному вимірі визначає її
статус з поміж інших. Сучасна школа потребує вчителя професіонала з планетарним
типом мислення, широким колом світоглядних, духовно моральних, інформаційних
компетентностей. Процес самоосвіти при цьому виступає необхідною складовою його
системного професійного зростання протягом життя, допомагає розширювати й
поглиблювати власний світогляд шляхом самовдосконалення.
Це положення закріплено у нормативно правових документах, що регламентують
діяльність закладів загальної середньої та вищої освіти в Україні. Так, зокрема в Законі
України «Про освіту» (2017 р.) зазначається, що професійний розвиток педагогічних
працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації
та будь які інші види і форми професійного зростання. |
Опис: | Закладна А. О. Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура / А. О. Закладна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 94-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13751 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|