DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13751

Назва: Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура
Автори: Закладна, А.О.
Ключові слова: школа
вчитель
самоосвіта
самоосвіта вчителя
професійна підготовка
вчитель
педагог
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Серед соціальних інститутів світового суспільства освіта займає одну з провідних позицій, оскільки від її якості залежать темпи економічного зростання; політичний, культурний та соціальний прогрес кожної країни, що в цивілізаційному вимірі визначає її статус з поміж інших. Сучасна школа потребує вчителя професіонала з планетарним типом мислення, широким колом світоглядних, духовно моральних, інформаційних компетентностей. Процес самоосвіти при цьому виступає необхідною складовою його системного професійного зростання протягом життя, допомагає розширювати й поглиблювати власний світогляд шляхом самовдосконалення. Це положення закріплено у нормативно правових документах, що регламентують діяльність закладів загальної середньої та вищої освіти в Україні. Так, зокрема в Законі України «Про освіту» (2017 р.) зазначається, що професійний розвиток педагогічних працівників передбачає постійну самоосвіту, участь у програмах підвищення кваліфікації та будь які інші види і форми професійного зростання.
Опис: Закладна А. О. Самоосвіта вчителя як чинник якості професійної діяльності: сучасний контекст і структура / А. О. Закладна // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 94-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13751
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf174,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок