DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2014(61-62) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3516

Назва: Категорія автономного навчання у предметному полі педагогіки вищої школи
Автори: Смольнікова, О.Г.
Ключові слова: автономія
самокероване навчання
самоосвіта
самонавчання
самостійна робота
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Здійснено категоріальний аналіз автономного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. Представлено змістове наповнення поняття «автономне навчання». Досліджено співвідношення цього феномену з тотожними поняттями, зокрема: «самостійність», «самостійна робота», «самоосвіта», «самонавчання» та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3516
Розташовується у зібраннях:2014(61-62)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Smolnikova.pdf207,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок